• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

JE mij daarover niks te vertellen!! Ik ga al een paar jaartjes naar Cyberia, alleen dit jaar is het er niet van gekomen omdat ik steeds aan het werk ben... ik ben zelfs niet naar Summerdarkness geweest:o:o:o:o

Zo-zo... Cyberia ben ik ook al best vaak geweest, ook naar Summer Darkness (Ook de winteredition) en nog heel wat van zulk soort feesten.. Vampire party, Nocturna, Gothic festival waregem etc etc :)

Kan goed. Hij staat altijd te dansen en te flirten. Nu ik niet meer ga, gaat hij ook niet meer want dan moet hij met de trein:sleeping:sleeping:sleeping.

Maargoed.. Lekker spannend.

Ik flirt eigenlijk nooit op zulke feesten vrijwel allemaal heaumeautjes in rare outfits die daar lopen.. Niet echt opwindend!

haha. Er lopen veel wijven rond ja. Dat was mij ook opgevallen... Ik doe niet aan rare outfits, maar ben ook niet opwindend

origineel gepost door OpelRoos

@Lenn0&Biancaatje: Is ook een lekker nummer heb nog meer teringherrie voor jullie hoor haha! ;) Volgens Baas J gaat dat nummer over mij??? Maar of dat positief is?? (bitch from hell klinkt niet erg gezellig haha) :P Zoals jij het omschrijft klinkt het trouwens wel positief :p

En dat soort feesten kunnen behoorlijk hersendodend zijn ja, maar dat hoeft niet hoor! ;) Je kunt ook de hele nacht tanzen zonder allerlei druggies enzo te gebruiken..

Natuurlijk was het ook niets dan positief bedoeld, ik begon bij het luisteren gelijk te denken "oh dit is OpelRoos uitgedrukt in muziek?" :P

Ik hou wel van dat duister maar toch mooi, sensuele, vrouwelijke en verleidelijke karakter, in een vrouw ja...

Oja en niveau ook. :P

En ja, je hoeft niet hersendodend bezig te zijn op feesten, fijn dat er nog verstandige mensen zijn. Misschien ben ik ook een beetje naughty by nature. :angel Op die feesten waar ik kwam struikelde je zo ongeveer over de zooi, vrijwel iedereen, en alles open en bloot... Die feesten gingen ook altijd door tot de politie/ME kwam, al duurde het dus 3 dagen ofzo... Niet vol te houden natuurlijk.

Mee eens! :thumbup

Maar dit is natuurlijk dating/sexpraat en ik dwaalde af... :P Ik ben wel eens een soort van aangerand op zo'n feest! :cry

Door een magere Ierse kraakpandbewoonster uit Den Haag die redelijk de weg kwijt was en een lift van me wilde. Lastig was het dat ze zichzelf al toegang tot m'n auto had verschaft terwijl ik op het punt stond om te vertrekken. Nou, die stuiterde even lekker naar binnen en kwam bij mij tussen m'n stuur en m'n benen zitten. (ja dat was krap)

En toen zomaar even spontaan vol op m'n bek gepakt door iets wat er uit zag als een junkie terwijl ik geen kant op kon. :o

Ik zeg: Bah!

Ja, die dag voelde alsof er iets in me doodging... :P

Haha nee ach, ben vast niet de enige die wel eens een ontzettend vreemde vogel is tegen gekomen.

Als ik door een kraakpandjunkie wordt lastig gevallen heeftie een gebroken neus.. En geen kinderbijslag meer.. Yay voor thaibokslessen :D

Terug
Naar boven