• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

tis weer gezellie hier zie ik... :D

ik hoop voor willem dat het allemaal goed komt heb je trouwens ook fotos van haar gezien?? en weet je ook zeker dat zij het is op de foto's...

vriend van mij heeft dat ooit eens gehad namelijk best leuke meid op fotos en in t echt... was het niet zo'n leuke meid om t maar even netjes te zeggen..

hier begint het eindelijk te gaan zoals ik wil en ook met die persoon met wie ik dat wil nog wel heeel rustig aan door zijn verleden maar oke we komen er wel :D

origineel gepost door 1985Opelgirl

origineel gepost door InjectTheVenom

Haha anders ik wel :D... als jij nog in de markt was zou ik voor jou gegaan zijn maar helaas ;)

Tjaaa wat moet ik daar nou weer op zeggen????

Willem, geloof mij, jij bent veel te lief om gelukkig te worden met mijking:.

Waarom te lief, alleen omdat ik veel voor je over heb om je gelukkig te maken? Ik kan ook niet lief zijn als je dat wilt hoor maar dacht dat vrouwen doorgaans liever een aardige zorgzame vent willen hebben, kan me vergissen hoor ;) Dacht dat we toch voldoende met elkaar overweg konden tot nu toe en dat er wel een klik is tussen ons :D

Ik heb een aantal verschillende foto's gezien van haar ja en ze werkt op zo'n leefgroep voor mensen met autisme waar we van mijn werk regelmatig mensen brengen en halen. Gister ook nog een paar van mij verstuurd en haar antwoord was (quote) ''het bevalt me wel'' dus ik happy :D

@Baas J.: en dan vervolgens bij vriendinnen kunnen klagen dat we inderdaad klootzakken zijn zeker :P Ik kan ook onaardig zijn hoor zoals gezegd maar je weet hoe dat nummer van The Eagles gaat, the queen of hearts is always your best bet, en die bet win je nu eenmaal niet door grof en onaardig te zijn! Altijd maar klagen en zeuren dat mannen toch het zelfde zijn maar het ligt nooit ook een beetje aan de vrouw zelf hoor :P En dat terwijl ze bij mij precies kunnen krijgen waar ze naar op zoek zijn, ik snap het niet hoor kan aan mij liggen of misschien mijn opvoeding?

dat zien jullie verkeerd w vrouwen (ik in ieder geval) wil een stoere maar toch lieve vent... dus ene die heel lief kan zijn maar ook het voor je op kan nemen door een klootzak te zijn tegen andere....:D

Nouja zoals gezegd dat kan ik ook wel maar heb een beetje een hekel aan ruzie en geweld, een écht goede vent weet zoiets te vermijden ;)

is niet altijd te vermijden he... heb t ook niet meteen over het in elkar slaan maar gewoon zijn meisje helpen/voor dr op komen ofzoiets...

Ok je hebt gelijk, heb ik eenmaal een meisje dan zal ik haar zeker helpen of voor haar opkomen wanneer het nodig is maar je begrijpt de rustige houding waar ik naartoe wil he :wub

inject.. ik denk dat je wat te hard van stapel loopt.

niet kwaad bedoeld ofzo, maar je hebt binnenkort pas je 1ste date met dat meisje, en nu al zo'n tekst onder je avatar..

origineel gepost door InjectTheVenom

Ok je hebt gelijk, heb ik eenmaal een meisje dan zal ik haar zeker helpen of voor haar opkomen wanneer het nodig is maar je begrijpt de rustige houding waar ik naartoe wil he :wub

ik niet, laat ze maar verrekken :') ( geintje hea, voordat er hele discussies over komen :'') )

denk dat het wel logisch is dat je voor je meid opkomt :') :jerry

origineel gepost door biancaatje

@GlennGSI geloof mij nou maar zo logisch vinden sommige mannen da nie hoor...

Ok :') ik vind het vrij normaal dat je voor familie/vrienden en natuurlijk je meid/vriend opkomt. Zowel voor de vrouwen als voor de mannen..

Terug
Naar boven