• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door biancaatje

ja ik ook idd maar ken jongens/mannen die dat dus niet denken..

Das dan niet zo mooi

Lekker bij uit de buurt blijven dan daar is heel wat meer mis mee... dat je ze uberhaupt kent joh ik zou ze niet willen kennen ;)

ja ik ook idd maar ken jongens/mannen die dat dus niet denken..

Aii dus het zijn exen geweest... nou zelfs ookal hebben wij niet zo'n gezellige geschiedenis ik zou toch voor je opkomen hoor ;) Niet verdiend is niet verdiend.

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Nee garage aan het bouwen en we krijgen een schildpad :P

Eindelijks een garage aan het bouwen? Toch niet op die frikandellenvijver? :P Ga je nog naar Sevenum? Ik ga zaterdag pas weg ivm werk en kon geen vrij meer krijgen, te laat. :cry

dan moet je nu dus al voor volgend jaar vrij regelen hahaha is eigenlijk laatste jaren steeds rond 20 augustus hahaha

Eigenlijk wist ik het ook al een jaar. Maar ik ben chauffeur en één keer per jaar moeten wij zelf alle vrachtwagens laden in de loods. Een collega kon deze week niet, hij gaat één of andere berg beklimmen met de racefiets voor het kankr fonds ( http://www.grootverzettegenkankr.nl ) ( en vroeg of ik niet wou ruilen van week. Tuurlijk, zo lief als ik ben. GRRRRR!! Was ik even vergeten dat het dé week was. Domme ikke. Maar ik plaats van donderdag ( ik zou met de rest van het oldeopels team meekomen ) kom ik nu zaterdag. Dus ik ben dr wél. :thumbup

omdat jij zo lief ben om die man te laten fietsen tegen kanker krijg jij van mij als troost dat je niet al donderdag komt persoonlijk een biertje op zaterdagavond goed?!?! weet nie of je weet hoe ik eruit zie maar dat merk je dn vanzelf wel hahaha

weet volgens mij ook nie hoe jij uitziet dus dat scheelt hahahahaha

Dat denk je, ik weet wel hoe jij er uit ziet hoor. ik heb wel eens op je hyves gekeken, hahaha.

Om mij kun je moeilijk heen.

Dit ben ik, ook wel bekend al de Manta CC pletter. :P:P

En ik ben met deze Manta aanwezig van het weekend. :wub

zonde van de 1ste manta maar zal wel nodig gewweest zijn hahahaha die 2e manta is ech wel mooi.. :thumbup zal vas goed komen met da biertje :D

origineel gepost door mantamafkees01

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Nee garage aan het bouwen en we krijgen een schildpad :P

Eindelijks een garage aan het bouwen? Toch niet op die frikandellenvijver? :P Ga je nog naar Sevenum? Ik ga zaterdag pas weg ivm werk en kon geen vrij meer krijgen, te laat. :cry

Ik ga wel alleen op zondag je hebt hier de SEN feesten he :angel:angel:angel

zonde van de 1ste manta maar zal wel nodig gewweest zijn hahahaha die 2e manta is ech wel mooi.. :thumbup zal vas goed komen met da biertje :D

Was zekers nodig, alleen onze kat was het er niet mee eens. :P

stax naar sevenum toe we komen met 2 kadettjes cabrio

we hebben er nu al zin in om naar mooie auto's en meiden te kijken

penske en dutsel

Terug
Naar boven