• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

tja weet nie hoelang jullie die meiden kennen maar ik ben voor mijn ex ook 230 km verhuist... ik woonde eerst in zaandam en nu in heerlen............................

dat is liefde geloof ik hihihihihi het was t wel in ieder geval....

@OpelRoos: Jah, maja, wat doe je er aan... Life goes on

@Undertaker: Ah, een lotgenoot :) Waar wil jij vrouwvolk vandaan halen dan? Iedereen die ik ken heeft wel wat te doen met kerst ;)

@biancaatje: Ach ja, ik heb het er ooit ook voor over gehad om bijna elke week 2.5 uur onderweg te zijn (trein/bus). Verhuizen is me net wat te gek ;)

ja heb ik ook tijd gedaan vanaf zaandam naar heerlen met de trein.... maar dat werd ik beu en was toendetijd echte liefde... en nu blijf ik hier wonen bevalt me wel in het limburgse land hihi

@McKaamos:

De kerstdagen gebruiken om helemaal los te gaan, kats van de wereld te zijn, enzovoorts, zodat je het gevoel hebt gehad om vrijgezel te zijn, en dan na de kerstdagen zien we wel weer verder ;)

Zware metalen? Lood? Kwik? Uranium? Plutonium? :P

Of doel je meer op de muzikale sferen? Want dan geef ik je groot gelijk ;)

Twisted Sister's metal kerst plaat is echt grappig :P

Ik heb m'n kerst in ieder geval goed besteed met SMG op de Wii, plannen maken voor m'n Corsa en wat kleine prut uit china laten overvliegen :)

T.z.t. maak ik wel een topicje aan om de voortgang van het verbouwen van m'n Corsa te showen :)

De muzikale sferen ja haha.

Nu ben ik alleen niet zo kapot van Twisted Fister. Als ik die 'kerels' alleen al zie, dan heb ik al gegeten en gedronken haha.

@ Mckaamos: neem aan dat je met smg supermario galaxy bedoelt,

die heb ik met de kerst ook gespeeld op de wii van mijn ouders toen ik daar was.

verder weinig bijzonders gedaan.

tijd voor newyearsparty hier donderdag

JohnSmith: Idd, SuperMario Galaxy.

Ik heb hem net vanavond uitgespeeld.

Undertaker: Twisted Fister? Kinky! :P

Tis ook niet mijn eerste keus hoor ;) Op een paar grote hits na. Die vind ik wel aardig, en de kerstplaat is ook best te doen :)

Normaal gesproken luister ik iets moderner zwaar metaal ;)

origineel gepost door mantamafkees01

O jee, die gaat sporen trekken door het huis. :jerry

ze is net een slak:jerry:jerry

Terug
Naar boven