• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door OpelRoos

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik een lover heb? ;) Maar je hebt wel gelijk.. Sinds 31-12-'09, 00:00 heb ik een officieel een lover.. :o:wub

Ah, ik dacht al wel eerder. Misschien verkeerde interpretatie, maar dacht dat je wat met BaasJ hebt/had, afgeleid aan het aantal berichten waarin je hem aanhaalt en de manier van schrijven in de betreffende berichten.

Voor zover ik weet heb ik idd nergens gezien dat je specifiek iets noemt.

Daarom ook het "volgens mij" in het berichtje een stukje terug ;)

Anyway, gefeliciteerd! :)

origineel gepost door turbootje

ach vrouwen je kan beter kippen houden denk ik

:hmmz

aan uit aan uit aan uit pffffffffffffffffffff GEK word je van ze hahaahhaa

dan maar weer single :jerry

Nou, ik weet niet wat jij met kippen doet, maar ik geef de voorkeur toch aan een vrouw ;)

dat idee hadden er vanaaf meer alleen jmmr dat er geen vervoer terug was...... haha ik heb de knaken wel weer binnen voor een week!

tja we hadden oppas geregeld (vrienden van ons) en zij is hier gebleven en hij heeft ons weggebracht en opgehaald dus was wel goed geregeld.. was ook wel blij dat we in bed lagen.... totdat de kids wakker werden...en ot 5 uur wakker zijn egebleven:sleeping:o

Terug
Naar boven