• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door biancaatje

dus met andere woorden je doet dus toch toestemming vragen je noemt t alleen overleg:D:angel

Dat lees je dan verkeerd ;) Als je allebei andere dingen op een ander tijdstip hebt komt alles mooi uit, alleen als er af entoe dingen moeten gebeuren die niet met de planning uitkomen zul je toch moeten kijken wie wat moet doen.

En je wilt toch ook regelmatig dingen samen doen natuurlijk, anders kun je niet bepaald spreken van een relatie :P

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door Sicco

Ik zoek ook nog een date. Alleen dames:angel

shit :jerry

Dan zijn er dus al 3 dames gevraagd :P

tja komen hier niet veel vrijgezelle dames geloof ik.....

@inject tja heb ook relaztie en als je elkaar gewoon vrij laat in de dingen die je wil doen en ook samen dingen doen komt t helemaal goed toch

@inject tja heb ook relaztie en als je elkaar gewoon vrij laat in de dingen die je wil doen en ook samen dingen doen komt t helemaal goed toch hey bianca hoe is het met de kids?en met jou zelf

ja superr he heb nu toevalig ff weekendje kindvrij..... dus ff heerlijk bijslapen en hopelijk eindelijk eens uit die winterdip komen

Allemaal voorzien van een vierwiellig vriendje? :P

@inject tja heb ook relaztie en als je elkaar gewoon vrij laat in de dingen die je wil doen en ook samen dingen doen komt t helemaal goed toch

Dat heb je helemaal goed ;) Zolang een meisje normaal doet en geen merkwaardigheden uithaalt kan ze het prinsheerlijk krijgen bij mij.

Dat heb je helemaal goed ;) Zolang een meisje normaal doet en geen merkwaardigheden uithaalt kan ze het prinsheerlijk krijgen bij mij. [/quote]

zou ik ook zeggen als ik een mooie vrouw zag :jerry

tja dat zeggen meer mannen idd....

Geloof me hoor deze man doet het wél ;) Er zijn er idd meer dan genoeg die hun meisje vanalles beloven en vervolgens niets waar maken, blergh daar heb ik wel zo'n rothekel aan he :puke

Ik weet niet hoe jouw vriend is wat dat betreft?

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

Dat heb je helemaal goed ;) Zolang een meisje normaal doet en geen merkwaardigheden uithaalt kan ze het prinsheerlijk krijgen bij mij.

zou ik ook zeggen als ik een mooie vrouw zag :jerry [/quote]

De pest is dat het merendeel van de mooie vrouwen allemaal krengen met kapsones of spelletjesspielerei zijn dusja dan kom je als man zijnde af entoe misschien wat bot uit de hoek :P...

klopt ja,

mooie vrouwen die het weten van zichzelf en zich er naar gaan gedragen heb ik een pesthekel aan.

gaat allemaal wel een tijdje goed, maar nooit lang (in mijn geval dan :P )

tja mijn vriend zorgt wat dat betreft ech wel goed voor mij en de kids...

en je heb idd van die vrouwen die weten dat ze er goed uitzien en dan superkapsones hebben heb ik zelf gruwelijke hekel aan ...

Terug
Naar boven