• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

Ja ik trachtte vandaag ook even de zon te bekijken van dichtbij .. maar had dat verhaal al snel bekeken .. pfff wat een hitte zeg .. maarja nu zo achter dat gasfornuis is het niet beter uit te houden hahaha.

heb vanmiddag lekker in het zwembad gelegen, en daar een patatje gekocht, dus ook niets met warme fornuizen moeten doen :P

was helaas niet veel, maar op sommige punten daar wel leuk uitzicht :P

origineel gepost door Inclusivo

Ja ik trachtte vandaag ook even de zon te bekijken van dichtbij .. maar had dat verhaal al snel bekeken .. pfff wat een hitte zeg .. maarja nu zo achter dat gasfornuis is het niet beter uit te houden hahaha.

oe gasfornuis... heb ik al lang nie mee gezien met dit weer... doe nu vaker de bbq aan gooien... is leker makkelijk en de kinderen vinden t leuk hihi

maar zelfs na die regenbui van gister is het hie rnog warm en benauwd.... krijg de warmte er nie uit...

heb vannacht tot half 6 wakker gelegen mede door de warmte:P

zwembad heb iki hier nie in de buurt hihi en geen rijbewijs dus kom ook niet ver haha

met dit weer hahahaha werd net wakker gemaakt door rondvliegende takken en lamellen.... moet ook nog eens op zoek naar nieuwe gordijnen... had me raam open gelaten vanwege de warmte alle lamellen zijn naar de klote nou....

Denk dat ik vanavond ook maar is wat spannends ga doen .. heerlijk met dit weer de tuin onveilig maken ;)

Alleen goed opletten met die wildgroei van brandnetels :hmmz

hihihi ben nie nieuwsgierig maar wat versta jij onder spanndende dingen in de tuin doen hahaha zeker als je op moet letten voor brandnetels hahahah

origineel gepost door biancaatje

hihihi ben nie nieuwsgierig maar wat versta jij onder spanndende dingen in de tuin doen hahaha zeker als je op moet letten voor brandnetels hahahah

BBQ´en op me slippers en een korte broek .. is vrij spannend want een ongeluk zit in een klein hoekje .. houtskool op je tenen is niet prettig heb ik me laten vertellen .. enne brandnetels tegen je kuiten is geen pretje :P

ohhh oke dan hou je t nog netjes idd hihihi

bbq is bes leuk idd maja kolen op je tenen moet er nie aan denken... zeker nu niet met me gebroken tenen hahahah

brandnetels is op geen enkele plek prettig haha heb ooit eens in het donker achter een boom moeten plassen.. bleken er brandnetels te staan... kan je vertellen dan ben je veel blijer als je ze tegen je kuiten heb gehad hoor hahahahahah

Oei dat zal inderdaad niet zo prettig geweest zijn .. neem aan dat er wel iemand was om te blussen en te koelen of niet dan :P

Eeen verkoelend zalfje er op smeren en dan maar hopen dat het snel overgaat, idd brandnetels aan je benen of armen is al geen pretje, maar om er met je ******** in terecht te komen...............

ja was ech nie normaal meer haha moes ook nog zelf koelen en blussen want mijn vriend was alleen maar aan tlachen eerste half uur hahahah

nou krijgt je vriend de mogelijkheid om eraan te mogen zitten gaat ie staan lachen, vrijwilligers genoeg om te helpen denk ik zo:angel

hahaha ja vas wel.... iemand nog wilde plannen voor t weekend hihihi

ikke heb de kids dus schiet niet op.. heb op sevenum (opn) pas weer vrij weekend maar ook weer nie ech want die bardienst hihihi

wilde plannen? was het maar waar ben alleen dit weekend dus maar eens kijken wat we gaan doen. maar je kunt toch ook een leuk weekend hebben met de kids thuis, ze moeten tenslotte ook een keer slapen 's avonds, hihihihi. kan het de hele dag broeien en 'savonds ......

maar hoe was je afgelopen weekend dan?

Terug
Naar boven