• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

sow heren en dan wat zeggen dat de vrouwen zo kunnen kletsen hahahahaha

@ martijn maja.. hij deed wat spul roken wat ik liever niet heb bij mij kids... en dan niet eens af en toe hele dag door....

jij heb opel hobby neem ik aan das altijd goeie hahah

@inject die zak helpt niet hoor bij hem hahaha

@ weet ik veel hahahaha ben idd ff stil geweest maja de soos in mijn garage was weer open haahahah moet toch de hangjongeren en ouderen bezig houden hier hahaha

zoals ik gister al tegen de wouten zei.. liever bij mij in de garage lallen en zuipen dan loslopend door de wijk of nie...:P

je zult vast niet de gewone sigaret bedoelen ofwel. dat spul moet je inderdaad niet in de buurt van kinderen hebben, maar is die vent zo lelijk dan dat een zak ook niet helpt?

en ik bedoel ook de opel hobby. kijk een pub aan huis da's makkelijk. beter zo als dat ze rottigheid op straat uit halen.

bedoelde idd geen gewone sigaret... die rook ik zelf ook hihi

ik weet hoe hij ook is kwa karakter en ik heb m nu te vaak gezien dus da gezicht blijf toch wel in me hoofd hangen dan...

ja is nie ech een kroeg (nog hihi) maar el elke avond zo net voor of half in mijn garage gezellig biertje drinken met de buren..

kom omdat de achterbuurjongen een stukje van mijn garage huurt voor zijn auto te stallen vandaar dat ze dan hier hangen hahaha

en de meeste hebben vakantie nou dus word wel eens wat later hihihi

@Martijn wat was jij vroeg voor de zondag hihihi

tja mijn kids zijn altijd wel rond 6 uur half 7 wakker... die hangen nu ondertussen al weer moe op de bank cars te kijken hahaha dus mama zo eens ff achter de pc hihihi

bianca,dus als ik je goed begrijp zie je deze man liever gaan dan komen?

gewoon niet meer open doen dan hahaha.

ja was al vroeg op wilde een paar dingen af hebben voor het warm word.

die kids van jou zijn echt al vroeg wakker, die 2 van mij liggen meestal tot half negen te slapen, de oudste is nu bij mij en die is net wakker. slaap koppen hahaha.

tja hij hangt steeds bij mij bij de garage... en hij blijft netjes op het pad... openbare plaats he dat pad...dus kan m ook nie weg sturen haha

ja mijn middelste is altijd vroeg wakker.. en die kan niet stil doen hihi dus is het hele huis altijd wkker

en mijn jongste kan daar niet zo goed tegen als hij vroeg wakker gemaakt wordt..dus dan is hij hele dag sjago hahaha

aankomende week heb ik alleen de kleinste hier hihi dus kan ik weer uitslapen op 3 dagen na haha

ja gelukkig wel hihihi ma di en do kids naar school en werken... woe vrij za zo uitslapen hahaha

is nog erger hahahaha ik hoef alleen die di en do te werken 2 uurtjes en dan heb ik gewoon 6 weken vakantie !!!!!!

nee heb ik ook niet hahahahaha 1e weekend vergadering 2e 3e 4e weekend kids 5e weekend sevenum 6e weekend kolder in de polder en laatste weekend heb ik eindelijk eens een weekendje voor mezelf

zeg bianca 6weken vakantie? werk je op een school toevallig? dan heb je eindelijk vakantie en dan heb je nog geen tijd om achter de kerels aan te gaan hihihihi, of om wat anders tedoen dat kan ook nog natuurlijk.

komt er ook niks van die pyama versiering, maar die mag ook uitblijven hihihi.

dus biancaatje gaat niet op vakantie dit jaar?

enne op sevenum doe jij dan mee met de carwash special? dan zorg ik dat mijn auto vuil is hahaha

tja ik doe vrijwilligerswerk wat ik helemaal kan aanpassen op mijn kids..... en ik heb dan de 1e 3 weken van de zomervakantie de kinderne en de laatste 3 weken "voor mezelf" hahaha

nee doe niet de carwash (Die hebben we geloof ik helemaal niet dit jaar) maar sta wel achter de bar 's avonds/'s nachts hihihi en opbouwen en afbreken he.. dus ik heb dan weekje werk vakantie hahah

Terug
Naar boven