• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

mijn zoon is 9 en de rust zelve. mijn dochtertje is 4 en een echte spring in het veld heel ondernemend:jerry. echt 2 schatjes. mijn dochtertje is een papa''s kindje, mijn zoon ook wel maar iets minder.

oke dan leuke leftijden... heb er zelf 3 jongens... 1 is er nie bij dit jaar... die is 8 jaar en de 2 klenere zijn er wel bij.. die zijn 4 jaar en bes wel druk hihi en de rustigste van alle3 is bijna 3 jaar een ech mama s kindje hihi

maja meisjes trekken meer naar papa en jongens meer naar mama he... heb 3 jongens dus alom geliefd hier inhuis hahahaha

ja ec h wel zelfs mijn hond is een manntje hahahaha allemaal mama aanbidders hihihi

als ze dan ook nog eens beetje zouden luisteren ;)

hoe kan dat nou bianca, jij zorgt er altijd voor dat het gezellig is krijg ik het idee. en dan heb je de kids ook nog niet eens om je heen gehad, stil is het dan he.

zaterdag tot 11u30 gewerkt, daarna mijn boodschappen gedaan, en toen de kids mee genomen, veel lol gemaakt, en gisteravond bij hun moeder afgezet want vandaag moet ik puin ruimen op mijn verplichte vrije dag:swear. want dan kan ik ook weer verder.

origineel gepost door InjectTheVenom

Misschien zijn we allemaal wel bezig ;)...

als ik denk wat jij bedoelt kan ik al zeggen ,nee helaas ben alleen. maar dan zeg ik voor de gene die wel bezig zijn mazzelaars:thumbup

nou ik was toc hook niet bezig op die manier hahahahahah

niemand wilde weekend mee de kroeg in dus ben helemaal nergens heen geweest ook.. had zaterdag verjaardag van me oma dus schiet ook niet op hihi en zondag had ik vergadering voor sevenum treffen dus jah niet veel beleefd afgelopen weekend..

Ja en in je eentje kun je niet bezig zijn wilde je zeggen :jerry

Nee ik bedoelde bezig zijn met een leuke conversatie in de hoop dat daar misschien een date uit voort komt ;)

origineel gepost door martijn_maja

origineel gepost door InjectTheVenom

Misschien zijn we allemaal wel bezig ;)...

als ik denk wat jij bedoelt kan ik al zeggen ,nee helaas ben alleen. maar dan zeg ik voor de gene die wel bezig zijn mazzelaars:thumbup

ja pcies maja dan had ik mischien vergadering gemist.....en da kan nie... hahaha moet toch van alles helpen meedenken en regelen voor sevenum hihi

Terug
Naar boven