• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

[rquote=1866374&tid=119116&author=biancaatje]hek nou nog wat gewonnen dan :P ken nog wel een nieuwe vaatwasser gebruiken hahahahahah[/rquote]

Ik wil je vaat gerust komen wassen hoor zeg maar wanneer je me wil hebben :)

[rquote=1866733&tid=119116&author=G1zm0]Weet je zeker dat je dat aan een vrouw overlaat? No hard feelings bianca ;)

Bij mijn vorige vriendin kwamen we zelden uit waar we zijn moesten :P[/rquote]

ik kan dat...... k weet ben blondt en heb tieten maar ken ech de weg wel wijzen hoor :(:P

@inject neuh kenk zelf ook xd

Dan heb je ook geen nieuwe vaatwasser nodig :P

[rquote=1866788&tid=119116&author=biancaatje][rquote=1866733&tid=119116&author=G1zm0]Weet je zeker dat je dat aan een vrouw overlaat? No hard feelings bianca ;)

ik kan dat...... k weet ben blondt en heb tieten maar ken ech de weg wel wijzen hoor :(:P

@inject neuh kenk zelf ook xd[/rquote]

[rquote=1866733&tid=119116&author=G1zm0]Weet je zeker dat je dat aan een vrouw overlaat? No hard feelings bianca ;)

Mmm ik houd wel van die toeristische routes, dus ehhh da maak me nie zoveel uit als je er uitendleijk toch komt.

En eehhh laat mij maar eens navigeren, dan heb je half nederland gezien..

[rquote=1867188&tid=119116&author=G1zm0]Handmatige vaatwasser heb je meer aan hoor ;)[/rquote]

Ik wilde net zeggen die kan nog veel meer wassen als alleen de vaat :D

als t een handmatige vaatwasser worden moet t wel een leuke gespierde zijn zodat ie zonder shirt ken afwassen:P

en toeristische routes zijn ook leuk om te rijden idd kom je nog eens leuke bossen ofzo tegen:angel:P

En bedankt maar weer :cry:P

Wat zeggen ze ookweer over zoiets het formaat doet er niet toe maar wel wat je ermee (de handmatige vaatwasser) kunt :vertag

[rquote=1867487&tid=119116&author=biancaatje]als t een handmatige vaatwasser worden moet t wel een leuke gespierde zijn zodat ie zonder shirt ken afwassen:P[/rquote]

[rquote=1867567&tid=119116&author=G1zm0]Oh ja, er moeten wel weer eisen aanzitten he? :P

Zeker, niks mis met een goed donker bos :angel[/rquote]

k heb niks over haar gezegd :P gewoon lekker gespierd......:P

mag ik ook eens dromen :P wij vrouwen moeten al lief leuk goeie kokkin soms politieagent en ook nog een goeie minnares zijn ........:D

[rquote=1867651&tid=119116&author=biancaatje]

mag ik ook eens dromen :P wij vrouwen moeten al lief leuk goeie kokkin soms politieagent en ook nog een goeie minnares zijn ........:D[/rquote]

Mmm jah dromen moet he, wij dromen graag mee...

Goede kokkin??? politieagent? En een goede minnares??

Mmm als je nu de laatste vervult dan komt de rest vanzelf wel goed.. :D

Terug
Naar boven