origineel gepost door Dirk
Cliff m'n beste, ik snap het probleem niet.
9 van de 10 leden zijn weer member er zijn weet ik hoeveel topics en posts verdwenen.
je leven is heus niet afgelopen nu
Het gaat om de essentie Dirk,, het gaat erom dat iedereen eraan heeft gewerkt iets moois van dit forum te maken... dat doen wij als leden en de moderator of administrateur houden het forum in conditie.
Vervolgens heeft de forum bouwer ervoor gekozen er een status aan te hangen naarmate je post hoe hoger de rangen en standen,, en dat is ook best.
Dan stort de server inelkaar,, door een fout die voorkomen had kunnen worden,,, mmmm nou dat kan gebeuren denk ik dan, mensen die werken maken fouten ..daar heb ik vrede mee ondanks dat er een boel data en informatie verloren is gegaan...
Dat de Rangen en standen zijn verloren gegaan kan ik ook inkomen want je moet over nieuw beginnen..dat is het probleem niet,, voor mij is het een principe kwestie geworden
omdat ik vind dat de forum moderator en de administrateurs van dit forum ook in Rang moeten zakken omdat zei direct of indirect verantwoordelijk zijn voor dit hele gedoe....
of...
Je zet iedereen op member dus, incl de moderator,administrateur.
zonder rang en standen met alleen datum lid sinds...
dit is het makkelijkst en eerlijk.
Of je stuurd iedereen een U2U en vraagt of iemand nog weet hoeveel posts hij of zij had voert dat handmatig in en de bij behorende rang hersteld zich dan automatisch..
Of je zet iedereen die langer dan een jaar lid is op 750 posts en niet op 200..
Dit zou ik dan eerlijk vinden en oprecht...
Dus Dirk het gaat om het principe,, wij kunnen er niks aan doen als de server klapt en er is geen back-up...
En dan vind ik dat wij als leden het recht hebben hier wat aan te doen of wat van te zeggen zonder deze mensen te kwetsen en dat is wat ik nu doe.....
Pffffffffffffff zo nu koffie,, ben weer serieus genoeg geweest..

Grzz
Cliff