@trashmetal wrote:@wim-v6 wrote:Het grootste probleem in NL:
De Gemiddelde jonge NL-er wil het liefst een baantje waar ie op zijn Reet kan zitten en ook nog eens minimaal 3000 euro per maand naar binnen harkt, en daarbij ook nog een Dikke Audi A4 van de zaak voor de deur moet staan!! Want het moet allemaal wel wat lijken he.... Status!!!!
De Gemiddelde oostblokker is te vrede als ie met HARD werken een paar knaken kan verdienen!! dus worden die gasten hier toegelaten... en werken ze voor een Scheet en 3knikkers zich een slag in de rondte.. zo kan de Baas ook nog wat verdienen.
Zeker door de Crisis betalen veel klanten VEEL minder en verwachten VEEL meer voor dat geld..
Ja, ook bij ons in de verhuiswereld is het geen pretje om een paar euro te verdienen...
de Concurenten werken tegen of onder de kostprijs om hun personeel aan de gang te houden en zo gaan bedrijven kapot!!!!!
Willem
Onder de kostprijs werken mag niet, is oneerlijke concurrentie en is strafbaar
Heb veel met Polen gewerkt en als je ze niet in de gaten houd zijn het luie flikkers
Hang je in hun nek te hijgen zijn het de hardste werkers die je kunt bedenken, op mij na
Regels hebben ze ook schijt aan, je kan iets 10x uitleggen
Uiteindelijk doen ze het op hun eigen vaak foute manier
Nee, werk waarin ze bewegingsvrijheid hebben is niet geschikt
Werk zien doen ze ook niet, uit zichzelf iets doen is er niet bij
Ook zijn het roekeloze figuren waar je eigenlijk in een productieomgeving niet in de buurt moet staan
Meer dan bollenplukken en asperges steken kun je ze eigenlijk niet laten doen
Maar toch staan ze tegenwoordig overal te werken
En is er voor de lager opgeleide nederlander geen baan te vinden
Helaas is mijn Operator kennis alleen opgedaan uit ervaring
En heb dus geen VAPRO diploma
Dan pis je regelmatig naast de boot
Want een pool die het zelfde werk doet kost 250 pleuro minder per maand
Je kunt van mij niet verwachten dat ik voor nog geen 1500 euro in 3 of 5 ploegen ga werken?
Over status gesproken, bij de meeste werkgevers is de auto er niet minder om geworden
zelfs na faillisement
Heb een werkgever gehad die zijn nieuwe bmw 525 kwam presenteren
Terwijl ik 60 uur per week stond te produceren om het bedrijf op de been te houden :fy1
Fuck hun dat doe ik dus noooooit meer
Een werkgever is bij mij een nazi tot het tegendeel bewezen is :jerry
Jij heb dus de zelfde ervaring met Polen als ik...alleen maar slecht.
En mocht je ooit de kans krijgen om een Vapro diploma te halen zou ik dit zeker doen, heb hem zelf twee jaar geleden ook gehaald en heb er zeker geen spijt van. Het is een veel gevraagde diploma in de procesindustrie.