Ok, ik heb een tijdje terug een boete gehad.. Het is echt crimineel

echt geluk dat ik mn rijbewijs mocht houden, levensgevaarlijk dat het was.... :sleeping
Kreeg een boete thuis, A12 Arnhem. 8Km/u overschrijding, ongecorrigeerd.. 4 tehard dus.. Whooptiedoo, 22 euro waarvan 6 administratiekosten... Nouja, al is het nogal lullig voor 4 tehard.. Te hard is tehard, en dan moet je betalen, niet leuk maar zo werkt dat. Maar die administratiekosten schoten me in het verkeerde keelgat. Waarop ik naar het KLPD heb gebeld, ik mn mening heb gegeven over deze boete, en ik wilde foto's en bewijsstukken hebben. Die heb ik gekregen
4km/u tehard, correctie eraf, 16 euro en dan ook nog ff administratiekosten bovenop die pure winst.. Fuck off, dat komt er bij mij niet in. Dan doen ze dr maar wat voor

Stelletje misselijke geldwolven

uke
Laatst een papiercontrole (belasting, douane alles was erbij), ik bleef vriendelijk en geduldig tegen de agenten, itt de auto naast me waarin 4 man zat te vloeken en schelden..
Geloof me, het maakt verschil. Misschien niet overal, je hebt altijd wel van die fanatiekelingen, die een strakke plasser krijgen als ze weer iemand vet op de bon hebben geslingerd Yo!