@calibra-power wrote:Zaterdag was het weer tijd voor een bezoekje aan Eugene van Gm-tuningparts.
Ik moest even een lampje ruilen van de make-up spiegels.
Daar aan gekomen was Eugene nog even met een klant bezig dus had ik de kans om even zijn insignia op de foto te zetten. Wat een vet ding is dat toch.
Toen ik daar toch was heb ik direct een setje lampen meegenomen voor de bochtverlichting en LED lampen voor de mistlampen. Ook knipperlichten met silver coating mochten niet ontbreken. Helaas heb ik de mistlampen nog niet kunnen monteren omdat ik geen krik bij de hand had.
Het was wel even frotten om ze erin te krijgen maar uiteindelijk toch gelukt
Toen we stonden te praten bleek dat Eugene nog een Engels setje achterlichten had liggen. :wors :wors
Bij een Engelse Insignia zit het achteruitrijlicht links en bij een Europees model rechts. Dus met een Engels achterlicht links zijn ze rechts en links hetzelfde. Beetje ingewikkeld maar de foto's maken het duidelijk.
Ik vind het persoonlijk echt heel vet staan. Tis een klein verschil maar staat veel beter.
Tenslotte heb ik nog een setje met aluminium doorpins meegenomen.
Na een uurtje polijsten gingen ze flink glimmen.
Voor het polijsten
Na het polijsten
Al met al was een het weer een gezellig en productieve dag. En mijn Insignia is weer een klein beetje mooier geworden
Eugene bedankt. :thumb je weet wel waarom
graag gedaan jeroen :thumbup
Ze blinken wel heel goed. Werkt wel dat spul dat zie ik wel.
Heel mooi!!! :thumbup