• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De kwaliteit van de aftermarket

Bosal: Ik zie heel veel trekhaken met bosal dopje, heb zelf ook een bosal trekhaak en het ding houdt zich mooi. Mijn Bosal middendemper en uitlaatrubbers zijn een heel ander verhaal. Mijn middendemper is straks 2 keer vervangen en mijn originele einddemper geen(in de afgelopen 5 jaar)

Luchtfilters levert VOD MANN+GM stempel

@pixels66 wrote:Zelfde geldt overigens voor de Valeo wissers en de GM wissers. Beiden klote. Ben nog altijd opzoek naar goede ruitenwissers!

zodra er een vuiltje tussen het rubber blijft hangen gaat hij al strepen

heb mn vorige auto 5 jaar gehad en nooit andere hoeven kopen

gewoon na het wasssen goed schoonmaken, vergeet bijna iedereen ;)

@Astra_R wrote:Bosal: Ik zie heel veel trekhaken met bosal dopje, heb zelf ook een bosal trekhaak en het ding houdt zich mooi. Mijn Bosal middendemper en uitlaatrubbers zijn een heel ander verhaal. Mijn middendemper is straks 2 keer vervangen en mijn originele einddemper geen(in de afgelopen 5 jaar)

Luchtfilters levert VOD MANN+GM stempel

Die Bosal trekhaken komen er bij mij niet onder.

Passing is ruk.

Geef mij maar een Brink/Thule of een originele oris trekhaak.

Zelfde voor de bosal uitlaten.

Als je een ander merk uitlaat op een Bosal uitlaat wilt plaatsen gaat het vaak met wat aanpassen.

Terug
Naar boven