• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Vec-C van Peter : de vervanger!!

Mooie wagen man, leuk dat spoilertje ook.

En zoals eerder gezegd, ik hou de How-to's in de gaten :P

Veel Geluk ermee!!!

Groet Tim

Geweldige wagen hoor!!

Is voor mij nog steeds een toekomstdroom, maar ja.... wie weet.

Veel veilige kilometers en dat je er veel plezier van mag beleven.

gr. Henk

origineel gepost door Edvries

Hoe ben je dr nou achter gekomen want ik heb met mijne ook nog steeds geen idee...

Op vectrateam.nl zei iemand dat dus toen ff gegoogled en dit kwam er uit:

De Vectra V-Line is een dynamische verschijning met onder meer donker getinte koplampen en achterlichten, sierlijsten en afwerking in mat chroom, een opvallend sportieve V-vormige voorzijde met chromen grille (die ook de Vectra GTS siert), 16 inch 7-spaaks lichtmetalen velgen, zilverkleurige dakrails (alleen op Vectra Stationwagon V-Line) en halogeen mistlampen vóór.

Naast het dynamische uiterlijk van de Vectra V-Line wordt het interieur gekenmerkt door een rijke standaarduitrusting. Zo is de Vectra V-Line standaard uitgerust met een 3-spaaks lederen sportstuurwiel en versnellingspook, airconditioning, radio/cd-speler CD30 met MP3-weergave, 6-voudig verstelbare bestuurdersstoel en 4-voudig verstelbare passagiersstoel met antracietkleurige 'Texas'-bekleding, elektrisch bedienbare en verwarmbare buitenspiegels, cruise control en boardcomputer.

Voor de Vectra-rijder die nog veeleisender is, biedt Opel een zeer aantrekkelijk pakket aan, genaamd 'V-Line Pack'. Dit pakket is alleen leverbaar op de Vectra V-Line en bestaat uit Electronic Climate Control (ECC), het nieuwe navigatiesysteem CD70 Navi met geïntegreerde radio/cd-speler en een kleurenscherm met split-screen navigatiefunctie. De prijs voor het V-Line Pack is vastgesteld op € 499,-.

En das precies de mijne !! :D

Zit daar geen eens plafondverlichting achterin standaard in hee?

Hmm..ben benieuwd welke versie ik heb dan.. ik denk de Essentia ofzo..

En ik zag nu pas dat je kop en achterlichten smoke zijn:wors, gaaf hoor, staat mooi bij een zilveren!! Ik heb juist van die heldere achterlichten.

Ze laten het allemaal maar uit de broek hangen hierzo!!

Dikke wagen Peet.

Veel plezier ermee.

Willem

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door speaker

origineel gepost door aapje1963

Ja wat voor type je hebt , is het misschien ESSENTIA WAGON?

Geef anders even de uitrusting op...

Thanks voor jullie leuke reacties !

Het is een V-line ! !

Hoe ben je dr nou achter gekomen want ik heb met mijne ook nog steeds geen idee...

ik denk dat jij een elegance hebt heb ik ook met notenhout inleg(wat jij niet mooi vind ,ik wel dus)

Ik vraag me wel af waar je zulke bomen vindt in Almere, ik zie ze niet...lol

We zullen elkaar wel eens ergens zien rijden,,,misschien

Ik woon almere buiten..

mijn vectra GTS

gr arnold

mooie vec, blijft die trekhaak of vervang je hem voor een afneembare? Bij die auto zou een afneembare mooier zijn vind ik persoonlijk, voor de rest echt een supermooie auto (ben een beetje jaloers ;) )

Wat een mooie Vec zeg! Ben er jaloers op!

En je bent er dus zelf al achter gekomen dat het een V-line is. Ik za het meteen aan de GTS bumper. (ben ook een oud opelverkoper)

Veel plezier ermee!

Netjes Peter :thumbup

Wat vind je van de rij eigenschappen? Loopt super he, zo'n 150pk.

Ben wel een beetje jaloers op je achterspoiler. :P

Ej ziet er weer mooi uit! maar mis je het witte niet ? of was je het poetsen zat dat je nu een grijze gekocht hebt ;)

Mooie bak man, en zoals iedereen al zegt, we wachten op je projecten en veel veilige kms!

@paazhaaz : Loopt super zo'n 150pk-tje. Wat een genot zeg !! en geen geluid in de auto te horen !! heerlijk !

@ Blendjuh : de witte staat nu bij een handelaar, denk ik. :(

@ Mel : Tuurlijk mis ik die witte wel een beetje, maar deze nieuwe maakt veel goed. Enne......poetsen?? Ik denk dat ik deze vaker moet poetsen. Grijs metallic met parlemoer ( of hoe je dat ook noemt ! ) 10cm breder en 30cm langer , dus dat is een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groter oppervlak !!

mooie vec hoor, en is idd een v-line. Me vader heeft ook een v-line sedan maar dan met een 120pk diesel en 6 bak

Welke versie heb ik dan, heb echt geen idee...

Er staat in mijn onderschrift wel Essentia, maar heb al gehoord van diverse dat dat niet klopt..

Terug
Naar boven