• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Vec-C van Peter : de vervanger!!

ik ken al die versies niet hoor. vraag ff op vectrateam aan djjeurgen die weet dat vast wel.

Maareh...............................je zit hier vlak om de hoek, hé?! :angel -offtopic

op autoscout.24 staat ie nog te koop in haarlem........jouw nieuwe V-line

Peet:sleeping:sleeping

die vent mag zijn website wel eens bijwerken.

Peter

heel veel veilige km,s met je nieuwe VEC ,mooie wagen hoe kom je daar nou zo ineens weer op je had zo,n mooie met van alles er op en aan .

maar nu weer nieuwe uitdagingen .

bert

Mooie vec :thumbup !!

Zo iets wordt mijn volgende wagen ook (hoop ik), lekker voor de tweeling.

Het is zeker geen essentia uitvoering, hier zitten alleen essentiele (de naam zegt het al) zaken op, zoals handbediende airco en el. ramen voor.

Volgens mij nog eenvoudiger dan een comfort uitvoering.

En de V-line heeft i.d.d. donker getinte lampen.

Ik heb eens gekeken onder de auto en er is zoveel ruimte dat er makkelijk 2 uitlaten onder passen.

:hmmz

Als het ,ooit, een dubbele gaat worden , dan eentje met een aan beide zijden een dikke kromme pijp naar beneden ( zoals audi etc ). 4 van die platte irmscher dingen staan niet op een diesel ( en dan blijf ik poetsen !! )

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door sw_reijnders

op zo'n bak hoort minimaal 18 inch mate ;)

en voor die vecs kun je misschien ook wel voor een VXR Recaro setje gaan ;)

18 inch is alleen leuk als je single bent... ik kanhet weten... Never again, ik hou mooi me 16 inchies eronder!!

Eric, met een C

Nou Eric met een C,op een C is 18"ECHT totaal geen probleem,je hebt dan nog steeds flinke hoge banden 225/45/18,en dat is wel f iets anders dan op een B,ik heb ze er zelf ook (nog) op zitten maar het rijd gewoon super comfortabel

O ja ,Peter sorry voor de late reactie (net terug van vakantie),maar wat een mooie C,ik dacht trouwens dat een V line altijd al half leer had,ik heb het ook zodoende.

Kan er iemand nou ergens eens precies vertellen wat nou de uitvoeringen van een C allemaal zijn,of welke extra paketten en of opties er leverbaar waren

Dank je Ahrend.

ik kan weinig terug vinden over de uitvoeringen die er zijn !

Maar las precies het zelfde probleem op het engelse C-forum.

Die hebben nog minder versies.

En toevallig dat een noorse forumgebruiker daar ook niet wist welke uitvoeringen en pakketten er zijn .

:sleeping

origineel gepost door vectratinus

ik kwam vanochtend je oude vectra tegen bij wijkcars in velsen-noord moest daar even zijn en daar stond die

Klopt ja, zielig hé?! :(

origineel gepost door Silver

vanochtend in het echt gezien, erg mooie sjieke bak.

getinte ramen staat ook erg goed:thumbup

Inderdaad erg mooi.., alleen mis ik die plafond verlichting achterin...:hmmz

Greetz,

Eric, met een C

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door Silver

vanochtend in het echt gezien, erg mooie sjieke bak.

getinte ramen staat ook erg goed:thumbup

Inderdaad erg mooi.., alleen mis ik die plafond verlichting achterin...:hmmz

Greetz,

Eric, met een C

nog een weekje wachten Eric met een Zee

Terug
Naar boven