• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Vec-C van Peter : de vervanger!!

Lekker bezig Peet :thumb

Ga je naast een nieuwe achterbank ook met dempingsmatten aan de slag?

Ben wel even benieuwd hoe je de vloerbekleding voor verwijdert zonder die diagonale steun van de middenconsole en verwarmingsdelen te demonteren?

Veel plezier met 'modden' de komende dagen.

Groet jraaf

Peter ik zeg dit niet zo snel, maar wat heb jij een schitterende kont!

Zo op je nieuwe avantar foto is het echt een dikke reet hoor!

Groetjes je mede Almeerder!

Bah wat een lelijke achterkant :puke

Hahaha kidding...Ziet er echt wel vet uit!!! :thumbup :thumbup :thumbup

Lang niet meer geweest hier, dacht ff kiekn en ja hoor, er is weer vanalles aan de hand hier hahah

Is al een hele mooie VEC geworden , m'n complimenten hiervoor..

Grt Nico

Naais Peter! :wors :wors

Super wat je gedaan hebt met de trekhaak! Ik vind de oplossing van Irmscher ook erg lelijk, dit is top!

Update : 23/10 : Deel 1 van nieuw project !

Omdat sommige mensen nog al geshockeerd waren van de foto's zonder dakhemel : Dan is deze update NIET voor hen geschikt !! :thumb

Gister begonnen met het leeg halen van de vec:

20121022_111252Kopie.jpg

20121022_113138Kopie.jpg

20121022_115456Kopie.jpg

20121022_125714Kopie.jpg

En nog ff een foto van achteraf gezien:

20121022_125733Kopie.jpg

Bleek dat de lekkage links onder mijn voorraam nogsteeds lekte, dus die heb ik nu meteen maar van binnenuit gefixed!

Wel leeg hoor !!

Deel 2 volgt morgen ofzo! :sleeping

Ohja... en natuurlijk te koop : Deze mooie lederen set uit 2007 !! http://link.marktplaats.nl/609241613" onclick="window.open(this.href);return false;

27/6 : kleine updatejes

Ff een paar kleine updates die ik wilde delen:

Van de week is de UHP4 ( Bluetooth module ) eindelijk geprogrameerd en werkt perfect !!

2011-06-24202731zwaan.jpg

Is echt makkelijk om nu te bellen, scrollen door je telefoonlijst , etc.

En.............. nog een update:

Parkeersensoren geinstalleerd.

2011-06-27170641zwaan.jpg

Niet origineel , want die zijn moeilijk te krijgen ( vooral de kabelboom ) , maar deze werkt ook perfect !

En........................

Side-skirts in carrosserie-kleur:

2011-06-27170719zwaan.jpg

Misschien met der tijd vervangen voor echte Irmschers!!

Dat was hem alweer. Binnenkort nog een update ( over een weekje ... denk ik ) :hmmz

:thumbup Nice Peter. staat heel mooi die volle kleur op de zijkant in combinatie met die achterlip en brute Irmschers. :thumbup

Safe driving Jurgen.

he peter

UHP4 ( Bluetooth module ) hoe programeer je dat dan en waar heb je dat gehaald ik heb nu zon stomme papegaai erin hahah

graag wat tips

:thumbup :thumbup :thumbup

Dank voor alle reactie !!

Je kan gewoon een uhp4 module kopen op ebay.de. Hij moet wel ontkoppeld/vrijgeschakeld zijn. En moet ff geprogrmeerd worden met Tech2 !

(op www.motor-talk.de vind je uitgebreide informatie ! )

:thumb Hulde, ik vindt die irmscher achterkant met die uitlaten echt maar dan ook echt supermooi. Ik persoonlijk zou de skirts gewoon zo laten, k vindt de originele gespoten mooier maar dat is persoonlijk.In plaats daarvan zou liever voor de irmscher voor spoiler gaan :wub

Terug
Naar boven