• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Vec-C van Peter : de vervanger!!

Update 8/7 : Wéér een Irmscher lip !?

Hij lag al een weekje in de schuur, maar vandaag wilde ik hem er persé onder hebben !

Foto's zeggen meer als 1000 woorden :

2011-07-08165245zwaan.jpg

2011-07-08165300zwaan.jpg

2011-07-08165312zwaan.jpg

Hij zit alleen nog niet helemaal naar m'n zin , maar dat moet van de week maar even op de brug.

Zo op de straat is het toch primitief !! De mieren die op de parkeerplaats huizen , denken nu een nieuw huis gevonden te hebben in mijn shirt en haar !! :roll:

Zo... nu alleen nog een Irmscher grill scoren en dan is ie ( van buiten ) redelijk klaar !

oh ja, die moest er ook nog op!!

wordt steeds meer compleet peet!!

nu nog de achterspoiler . . . ligt die ook al in de schuur??? :angel

@sw_reijnders wrote:oh ja, die moest er ook nog op!!

wordt steeds meer compleet peet!!

nu nog de achterspoiler . . . ligt die ook al in de schuur??? :angel

achterspoiler ???

oh je hebt er al een op je achterruit zitten . . . dacht dat je die nog niet had :)

moest weer ff ver terug zoeken voor een totaalplaatje van je achterkant :angel

tja . . . wat moet er nog meer op dan :hmmz

@sw_reijnders wrote:oh je hebt er al een op je achterruit zitten . . . dacht dat je die nog niet had :)

moest weer ff ver terug zoeken voor een totaalplaatje van je achterkant :angel

tja . . . wat moet er nog meer op dan :hmmz

Tja.. spoiler zat er op af-fabriek ! :angel

Alleen nog een grill.... ( die ik een paar maanden geleden verkocht heb omdat ik dacht niet meer verder te gaan met Irmscher...... Dom-ass !! :sleeping )

Mooi Peter :thumb pas op met de drempels in Almere.... er is bij mij in de wijk een drempel ....daar kom ik als ik niet echt eerst stil sta... zonde schaven overheen, resultaat wat krassen :fy1 ....zonde balen.. wat kost zo'n lipje spuiten? En waar heb jij een adresje?

@aapje1963 wrote:Mooi Peter :thumb pas op met de drempels in Almere.... er is bij mij in de wijk een drempel ....daar kom ik als ik niet echt eerst stil sta... zonde schaven overheen, resultaat wat krassen :fy1 ....zonde balen.. wat kost zo'n lipje spuiten? En waar heb jij een adresje?

Gewoon een keer 's nachts met peter z'n lip wisselen :jerry

Erg mooi Peter, idd nog originele sideskirts van Irmscher en dan is ie van buiten echt compleet Irmscher..... Al hoewel :hmmz

Ik heb nog wel voor weinig een setje originele EVO's van Irmscher liggen.

Safe driving Jurgen.

Persoonlijk vind ik de Evo's niet zo mooi onder mijn vec, dus bedankt Jurgen !!

De eerst beschadiging zit inmiddels alweer op de lip ...................... van een hoopje zand aan het einde van een straat waar ik altijd keer... :swear

Is ie toch iets lager geworden ............. :sleeping

De plamuur is alweer aan het drogen, morgen weer afwerken en ff kijken of ie daarvoor naar de spuiter moet of gewoon bijgewerkt!

:puke

@speaker wrote:Persoonlijk vind ik de Evo's niet zo mooi onder mijn vec, dus bedankt Jurgen !!

De eerst beschadiging zit inmiddels alweer op de lip ...................... van een hoopje zand aan het einde van een straat waar ik altijd keer... :swear

Is ie toch iets lager geworden ............. :sleeping

De plamuur is alweer aan het drogen, morgen weer afwerken en ff kijken of ie daarvoor naar de spuiter moet of gewoon bijgewerkt!

:puke

Je zit lager bij de grond dus voor je het weet heppie een dikke lip!!!

Greetz Roel met een C, wachtend op z'n I

@ peter

Heb je al eens uigerekent wat hij nu al kost?

Ik was destijds ook lekker op dreef, echter schrok ik mezelf kapot, na een half jaar wat ik er al aan uitegeven had.

Maar niet te min, heb het gevoel dat je hetzelfde denkt als ik destijds. (er bestaat gewoon geen tweede van dit exemplaar) super uniek dus!!

Ziet er erg netjes uit Peter..

keep up the good work...

grt Nico...

Terug
Naar boven