haha k vin et wel mooi om dit zo allemaole es te lez'n, de meeste ding'n kank aordig begriep'n, al muk et dan wel twei keer overnei lez'n
maja net wat die limbo daor net al hebb.n zegt, et proat'n gier aordig wat makkeliker af dan typ'n, dat valt soms heel nie mit.
ma k denke ak nu et dreintse woord'n boek der bij pakke jullie der nog maor weinig van snapt, k denke dat dan zulfs de mede drent'n dan eens kiekt van wat stiet doar nou weer dan haha
en ak zelf nie wusse wak schrieve had ik et dan ok nie ewet'n, dus loat'n we dat ma nie doen, heb op tv dreinthe wel es noar dat stukkie "een jasbuuse vol dreints"ekek'n man man man wat veur woor'n ze doar gebruikt snap zelf ik als getog'n drent niks van.
k weet nog we dat mien moe me es vertul dat de juf op skoele an heur had evroagt als ze mij es een beetie meer nederlands wol ler'n, zei kwam zelf van nijevene, en der zaat'n zat zuuderling bij oens in de klasse, wanneer k dreints ging proat'n deed de juf automaties mit, de meeste jong'n in de klasse kek'n oens dan eens an van woar hijt over :jerry
heb et op de boot naor grieknlaand ook al es mitemaakt, deurdak toen nog donders snel preut en ook nog iens binnmonds kont ze der geen iene donder van verstoan, ze zeden toen teeng mijn stief va god kerel dat jij dat kan verstaan, dat is toch niet normaal zo als hij praat.
soms wel mooi dus ai met wat dreinten onder mekare bunt en ie gaot een beetie vlotter deur proaten onder mekaor