• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

distributieriem opel astra

dank je wel Nick,

hoe weet ik dat mijn distributieriem moet vervangen worden?

is er een melding vanuit de computer?

@cyberbot wrote:hello RISL,

dank je wel, helaas op mijn grossier zie ik dat niet omdat ik geen account heb, en alleen garagae mogen een account hebben,

is er ander moegelijkheid?

ja dat is er heen gaan via dit adres, dan kan je gewoon kijken:

www.hbase.nl

Willem

@cyberbot wrote:hello RISL,

dank je wel, helaas op mijn grossier zie ik dat niet omdat ik geen account heb, en alleen garagae mogen een account hebben,

is er ander moegelijkheid?

ja dat is er heen gaan via dit adres, dan kan je gewoon kijken:

www.hbase.nl

Willem

Hmm, dat klopt, maar ga er niet zomaar vanuit.

M'n oom had een lease-peugeot. Een maand voordat hij een nieuwe auto zou krijgen, gaf hij aan dat distributierieminterval was bereikt. Leasebedrijf kneep een oogje toe, want ze wilden geen geld uitgeven aan een auto die een maand later verkocht zou worden.

Hmm, dat klopt, maar ga er niet zomaar vanuit.

M'n oom had een lease-peugeot. Een maand voordat hij een nieuwe auto zou krijgen, gaf hij aan dat distributierieminterval was bereikt. Leasebedrijf kneep een oogje toe, want ze wilden geen geld uitgeven aan een auto die een maand later verkocht zou worden.

Bij Brezan of de grossier gewoon je kenteken opgeven, dan krijg je de goede. Vraag wel gelijk om de complete distributieset.

Bij Brezan of de grossier gewoon je kenteken opgeven, dan krijg je de goede. Vraag wel gelijk om de complete distributieset.

Ik heb ook geen account. Je moet 'm ook niet bestellen, alleen je kenteken invullen, in de kolom links bij 'Op kenteken zoeken naar auto onderdelen'.

Ik heb ook geen account. Je moet 'm ook niet bestellen, alleen je kenteken invullen, in de kolom links bij 'Op kenteken zoeken naar auto onderdelen'.

Weet niet wat de voorgeschreven interval is? Welk blok?

Als je die interval overschreden heb, zou ik het zo snel mogelijk doen. Een distributiesetje met spanrollen e.d. is veel goedkoper dan wanneer je kleppen je zuigers tegenkomen en alles krom staat.

Weet niet wat de voorgeschreven interval is? Welk blok?

Als je die interval overschreden heb, zou ik het zo snel mogelijk doen. Een distributiesetje met spanrollen e.d. is veel goedkoper dan wanneer je kleppen je zuigers tegenkomen en alles krom staat.

hallo, ik weet alleen distributieriem meer niet :) helaas ik ben niet handig met autos,

als je en distributieriem moet vervangen , wat vervange je bij?

hallo, ik weet alleen distributieriem meer niet :) helaas ik ben niet handig met autos,

als je en distributieriem moet vervangen , wat vervange je bij?

distributie riem

spanrol

en waterpomp is ook slim om te doen, is niet echt 100% noodzakelijk maar is wel beter om te doen.

je kan op het kenteken wel zien wat voor motorcode je hebt.

staat vaak wel op.. 1 letter 2 cijfers en dan weer 2 letter.

zo heb ik bijvoorbeeld een c1.4nz.

Terug
Naar boven