• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dit moet ik even met jullie delen

GlennGSI

Woont hier bijna
Ok, en nu even met zen alle heel hard lachen.

:') rolkooi rondom de auto, superlichte race velgen, powerfilter, stalen vloerplaten, groovebox, neonverlichting...

De uitbouw is leuk.. maar om hier nou 9000!!! euro voor te gaan vragen... En dan ook nog met een C20NE :') !

origineel gepost door bastiaan1981

daar heb ik geen 9000 euro voor over.

daar koop je zowat 2 calibra's turbo's voor

dan hou je nog geld over !

staat er 1 voor 4500 op marktplaats en 1 van 4000 :P hou je nog 500 over leert een snelle rekensom ons :P

dan hou je nog geld over !

staat er 1 voor 4500 op marktplaats en 1 van 4000 :P hou je nog 500 over leert een snelle rekensom ons :P

Gadverdamme, wat is dat ding lelijk! Dit is nou echt de reden dat ik vroeger geen calibra wilde.

Gelukkig bleek het origineel wel mooi te zijn! :D

Gadverdamme, wat is dat ding lelijk! Dit is nou echt de reden dat ik vroeger geen calibra wilde.

Gelukkig bleek het origineel wel mooi te zijn! :D

Staat er al tijdje op maar idd gratis omlaten bouwe.. en dan nog zoveel vragen dit is gewoon triest... het besten is gratis na de sloop ofoz

Staat er al tijdje op maar idd gratis omlaten bouwe.. en dan nog zoveel vragen dit is gewoon triest... het besten is gratis na de sloop ofoz

Daar koop je er echt twee voor. of een paar V6 DTM's.

Die van AsconaC20NE (V6 DTM 1997, North Cape) stond ook al voor 4500 te koop. En dan heb je een limited edition.

Een 2.0i 8valve uitvoering (115PK, 170NM) wisselt van eigenaar voor ongeveer 750 tot 1500 euro, al naar gelang de staat van de auto.

origineel gepost door Maurice89

De Grote Beurt is alles behalve gratis, in tegenstelling tot de amerikaanse TV programma's.

Een (inmiddels) ex van me heeft haar moeder's kleine rooie blikje (Micra geloof ik, of iets wat er op lijkt, het is al even geleden) opgegeven en kreeg de voorwaarden te lezen.

Komt er op neer dat je gewoon voor alles betaalt. En dan zitten er ook de uren in die gewerkt worden, dus uiteindelijk is het absurd duur.

origineel gepost door lucas-

Kan iemand er geen restauratieproject van maken, en hem weer ombouwen naar het origineel?:P

Dan koop ik liever een kats rotte Calibra waar de gaten al in vallen van de roest. Dat is goedkoper om op te lappen dan om dit barrel aan te schaffen en origineel te maken.

En dan houd ik nog geld over voor upgrade onderdelen (denk aan performance spec dempers en veren, uitlaat, een nokkenasje erbij en een chip ofzo)

Daar koop je er echt twee voor. of een paar V6 DTM's.

Die van AsconaC20NE (V6 DTM 1997, North Cape) stond ook al voor 4500 te koop. En dan heb je een limited edition.

Een 2.0i 8valve uitvoering (115PK, 170NM) wisselt van eigenaar voor ongeveer 750 tot 1500 euro, al naar gelang de staat van de auto.

origineel gepost door Maurice89

De Grote Beurt is alles behalve gratis, in tegenstelling tot de amerikaanse TV programma's.

Een (inmiddels) ex van me heeft haar moeder's kleine rooie blikje (Micra geloof ik, of iets wat er op lijkt, het is al even geleden) opgegeven en kreeg de voorwaarden te lezen.

Komt er op neer dat je gewoon voor alles betaalt. En dan zitten er ook de uren in die gewerkt worden, dus uiteindelijk is het absurd duur.

origineel gepost door lucas-

Kan iemand er geen restauratieproject van maken, en hem weer ombouwen naar het origineel?:P

Dan koop ik liever een kats rotte Calibra waar de gaten al in vallen van de roest. Dat is goedkoper om op te lappen dan om dit barrel aan te schaffen en origineel te maken.

En dan houd ik nog geld over voor upgrade onderdelen (denk aan performance spec dempers en veren, uitlaat, een nokkenasje erbij en een chip ofzo)

Deze auto is geen duizenden euro's waard. Het interieur vind ik persoonlijk niks en jammer van het halve spuitwerk. Maar de buitenkant en met name de spoilerkit vind ik niet zo verkeerd voor een Calibra. Als je de gemiddelde "tuning" Calibra op Marktplaats ziet is het een mooie. Heeft z'n originele spiegels nog, geen 'oversized' luchthappers en een DTM look die ik wel kan waarderen.

Maar zelf hou ik het liever origineel. :)

Deze auto is geen duizenden euro's waard. Het interieur vind ik persoonlijk niks en jammer van het halve spuitwerk. Maar de buitenkant en met name de spoilerkit vind ik niet zo verkeerd voor een Calibra. Als je de gemiddelde "tuning" Calibra op Marktplaats ziet is het een mooie. Heeft z'n originele spiegels nog, geen 'oversized' luchthappers en een DTM look die ik wel kan waarderen.

Maar zelf hou ik het liever origineel. :)

Sja, die bodykit is een standaard DTM style kit. Zie je met regelmaat voor een relatief prikkie op Ebay staan.

De onderlipjes die daar bij horen vind ik nog best leuk. De rest is mij iets te gek.

Wat de euro's betreft probeert de eigenaar gewoon de kosten van het verbouwen er weer uit te halen. Financieel een total-loss dus, want een Calibra wordt er eigenlijk nooit duurder op als er aan geprutst is.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, of wanneer de wagen volledig uitgebreid is naar full options en alle Irmscher opties er op b.v.

Interieur is echt zonde gewoon. Zal ook verre van comfortabel zijn in dat ding. Ladingen lawaai enzo, door gebrek aan stof.

Hij kan de wagen beter terugbouwen naar origineel (of zoveel mogelijk origineel) en dan de aanbouwdelen los verkopen. Levert meer op als een compleet pakket.

Terug
Naar boven