origineel gepost door bastiaan1981
daar heb ik geen 9000 euro voor over.
daar koop je zowat 2 calibra's turbo's voor
Daar koop je er echt twee voor. of een paar V6 DTM's.
Die van AsconaC20NE (V6 DTM 1997, North Cape) stond ook al voor 4500 te koop. En dan heb je een limited edition.
Een 2.0i 8valve uitvoering (115PK, 170NM) wisselt van eigenaar voor ongeveer 750 tot 1500 euro, al naar gelang de staat van de auto.
origineel gepost door Maurice89
Staat er al tijdje op maar idd gratis omlaten bouwe.. en dan nog zoveel vragen dit is gewoon triest... het besten is gratis na de sloop ofoz
De Grote Beurt is alles behalve gratis, in tegenstelling tot de amerikaanse TV programma's.
Een (inmiddels) ex van me heeft haar moeder's kleine rooie blikje (Micra geloof ik, of iets wat er op lijkt, het is al even geleden) opgegeven en kreeg de voorwaarden te lezen.
Komt er op neer dat je gewoon voor alles betaalt. En dan zitten er ook de uren in die gewerkt worden, dus uiteindelijk is het absurd duur.
origineel gepost door lucas-
Kan iemand er geen restauratieproject van maken, en hem weer ombouwen naar het origineel?
Dan koop ik liever een kats rotte Calibra waar de gaten al in vallen van de roest. Dat is goedkoper om op te lappen dan om dit barrel aan te schaffen en origineel te maken.
En dan houd ik nog geld over voor upgrade onderdelen (denk aan performance spec dempers en veren, uitlaat, een nokkenasje erbij en een chip ofzo)