• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drift Omega (Project)

(quote)

Het word een Volvo motor 2.3 20v uit een 850 T5R.

Met chiptuning zou hij goed moeten zijn voor 300 pk en 400+ Nm koppel.

Ruim voldoende voor mij.

Fantastisch project dit! Ben zelf in het bezit van 2 850 T-5's en dat blok is inderdaad zéér de moeite waard! :thumb

Ik kon zo snel niet opmaken of je dat blok al in bezit had,maar ik heb hier nog een complete 850 T-5 Estate die ik zou opbouwen voor het circuit.....,maar u misschien wel bekend...,teveel projecten/te weinig tijd! :(

Is dus eventueel compleet over te nemen voor €500,-. ...krijg je er nog voor €70,- aan matzwarte verf bij ook! king:

Mocht je wat betreft 850-parts ergens niet uitkomen of nodig hebben,let me know!

Ben zéér benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken,leukleukleuk!

Mzzl L!

(quote)

Het word een Volvo motor 2.3 20v uit een 850 T5R.

Met chiptuning zou hij goed moeten zijn voor 300 pk en 400+ Nm koppel.

Ruim voldoende voor mij.

Fantastisch project dit! Ben zelf in het bezit van 2 850 T-5's en dat blok is inderdaad zéér de moeite waard! :thumb

Ik kon zo snel niet opmaken of je dat blok al in bezit had,maar ik heb hier nog een complete 850 T-5 Estate die ik zou opbouwen voor het circuit.....,maar u misschien wel bekend...,teveel projecten/te weinig tijd! :(

Is dus eventueel compleet over te nemen voor €500,-. ...krijg je er nog voor €70,- aan matzwarte verf bij ook! king:

Mocht je wat betreft 850-parts ergens niet uitkomen of nodig hebben,let me know!

Ben zéér benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken,leukleukleuk!

Mzzl L!

die v10 blokken zijn niet echt populair hier zit een gast in de buurt heeft er verschillende liggen maar komt er niet vanaf.vraagt dacht ik rond de 2000 euro.

weet ook niet of dat voor zo,n blok veel is

;)

die v10 blokken zijn niet echt populair hier zit een gast in de buurt heeft er verschillende liggen maar komt er niet vanaf.vraagt dacht ik rond de 2000 euro.

weet ook niet of dat voor zo,n blok veel is

;)

Voor 20.000 euro koop ik 3 Audi RS6 Biturbo v10 blokken... :hmmz

Maar voor 2000 euro weet ik wel iemand die er een wil kopen. :D Die jongen wil een Corvette motor en bak in zijn W108 mercedes maaken maar een v10 is ook wel goed denk ik. ;)

Voor 20.000 euro koop ik 3 Audi RS6 Biturbo v10 blokken... :hmmz

Maar voor 2000 euro weet ik wel iemand die er een wil kopen. :D Die jongen wil een Corvette motor en bak in zijn W108 mercedes maaken maar een v10 is ook wel goed denk ik. ;)

Ik weet niet hoor maar gaat het hier over een Viper motor of een Volvo motor.

Beetje -offtopic geloof ik

Ik weet niet hoor maar gaat het hier over een Viper motor of een Volvo motor.

@Koekie wrote:Ik weet niet hoor maar gaat het hier over een Viper motor of een Volvo motor.

die ik bedoelde was een srt10 :angel

@Koekie wrote:Ik weet niet hoor maar gaat het hier over een Viper motor of een Volvo motor.

die ik bedoelde was een srt10 :angel

Dan gaan we verder met de Volvo... ;)

850 T5 met aangepast carter van een 960 24v en een 960 24v handbak worden het dan zeker? :D

Ga je zelf een in en uitlaatspruitstuk maken of het originele gebruiken?

Dan gaan we verder met de Volvo... ;)

850 T5 met aangepast carter van een 960 24v en een 960 24v handbak worden het dan zeker? :D

Ga je zelf een in en uitlaatspruitstuk maken of het originele gebruiken?

Carter van een 960 past ook niet echt ivm de ligging van de vooras dus dat moet ik eerst bekijken of ik misschien de 850 pan aan moet passen,of de vooras van de omega vebouwen en een vast stuurhuis erop.

De bult zou eigenlijk aan de voorkant moeten zitten ipv de achterkant,dat word een beetje pas en meetwerk denk ik.

Hoe de rest uitkomt bekijk ik wel als de motor erin hangt,misschien de turbo draaien of zoiets.

Het word mijn eerste turbo ever dus het word een beetje proberen voor mij.

Het idee is om voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk pk's te krijgen dus alles wat standaard kan blijven laat ik zo en de rest zelf maken zover dat kan,de hobby moet wel betaalbaar blijven natuurlijk :vertag

Terug
Naar boven