• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dringend hulp nodig bij Centrale Vergrendeling!

Ik heb een setje centrale deurvergrendeling gekocht.

Ik heb 4 stelmotoren,1 kasje(aansturing denk ik) en een hele kabelboom.

Nu heb ik 1 stelmotor al in me deur gemonteerd,kabels juist aangesloten,en het stekkertje in het aansturingskastje gestop,toen heb ik de plus(rood) op de plus gezet,en de min op de min,en wat denk je? Hij deed geen flikker,helemaal niets,hoe kan dit?want ik heb vanuit dt aansturingskastje nog wel 2 draden over,maar die zijn voor de zogeheten "manual trinary switch" maar heb me laten vertellen,dat je eventueel een knop in je auto kan zetten voor open en dicht t maken.Maar dat hoef ik niet,verder steekt er nog een zwarte draad uit het sturingskastje,maar dat is denk ik een soort ontvanger voor de afstandbedieningen.

En dat mooie schema wat erbij zit is leuk,maar nog steeds werkt het niet.

Wie heeft hier verstand van,en kan me de exacte beschrijving van hoe ik het wel kan laten werken geve,/vertellen/uitleggen?

Terug
Naar boven