• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dringend hulp nodig bij Centrale Vergrendeling!

Hier een foto van de achterkant

Uploaded with ImageShack.us

Vanuit mijn versterker gaan er 4 tulp stekkers naar voor,en een remote kabel,de remote kabel sluit ik op de blauwe kabel van de stekkerboom aan,en die tulp,sluit ik naar mijn weten ook goed aan,want op de versterker en heb je rear en front,en die kabels die in rear zitten,sluit ik ook op rear aan bij de radio,en hetzelfde met front,maar toch doet ie het niet zoals het moet:(

oki,

je moet eens proberen 1 van 3 witte en rode,

dus de bovenste 2, radio aan zetten en kijken of je sub kunt regelen, zonee pak je die er onder dan nog niet, de onderste 2 tulps pakken en kijken! wel altijd je radio uitzetten en versterker als je tulps eruit trekt of erin duwd!

oki,

je moet eens proberen 1 van 3 witte en rode,

dus de bovenste 2, radio aan zetten en kijken of je sub kunt regelen, zonee pak je die er onder dan nog niet, de onderste 2 tulps pakken en kijken! wel altijd je radio uitzetten en versterker als je tulps eruit trekt of erin duwd!

kabels zitten er nooit onnodig ;)

Als ze onnodig waren zet de fabrikant ze er niet in , dat jij ze niet gebruikt is een ander verhaal ;)

maar ik zie 6 tulp aansluitingen dus voor eventueel 3 versterkers . Staat er op de radio niet bij waar ze voor zijn ??

meestal is de bovenste 2 voor front ( voorspeakers , maar deze kun je ook op de draden aansluiten in je isostekker )

de middelste 2 voor rear , dus een versterker voor de achterste speakers

en de onderste 2 is meestal een uitgang voor een sub versterker

als jij de speakers achter via dezelfde versterker als de subs laat draaien en de tulp stekkers op de sub aansluiting van de radio hebt zitten dan is het verdomd moeilijk om het volume bij te sturen .

Ik heb in mijn auto een 4 kanaals versterker op de rear aansluiting zitten en hier heb ik mijn hoedeplankspeakers aan hangen .

mijn sub uitgang op de radio hangt een 1500W monoblock aan , puur voor de subs .

kabels zitten er nooit onnodig ;)

Als ze onnodig waren zet de fabrikant ze er niet in , dat jij ze niet gebruikt is een ander verhaal ;)

maar ik zie 6 tulp aansluitingen dus voor eventueel 3 versterkers . Staat er op de radio niet bij waar ze voor zijn ??

meestal is de bovenste 2 voor front ( voorspeakers , maar deze kun je ook op de draden aansluiten in je isostekker )

de middelste 2 voor rear , dus een versterker voor de achterste speakers

en de onderste 2 is meestal een uitgang voor een sub versterker

als jij de speakers achter via dezelfde versterker als de subs laat draaien en de tulp stekkers op de sub aansluiting van de radio hebt zitten dan is het verdomd moeilijk om het volume bij te sturen .

Ik heb in mijn auto een 4 kanaals versterker op de rear aansluiting zitten en hier heb ik mijn hoedeplankspeakers aan hangen .

mijn sub uitgang op de radio hangt een 1500W monoblock aan , puur voor de subs .

Terug
Naar boven