• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dubbele achterlichten maken astra coupe

ik denk neit dat elke politie agent weet hoe een standaart licht van een astra g eruit ziet hoor, en daarnaast.. het is niet alsof je met xenon in je achterlampen gaat rijden, dus verblinden zal wel meevallen..

Valt wel mee hoor, met die 'bak licht'.

LED-achterlichten zijn veel vervelender, zoals bijv. bij die Alfa Guilletta...

het gaat ook niet om het verblinden..maar om de dubbele lichten waarvan veel mensen en ik ook denken dat je dan aan het remmen bent..ik snap de meerwaarde eigenlijk ook niet om dit zo te maken en rond te karren :???:

en toch blijft het irritant voor achterliggers..zowel boven als onder lampen aan...98 van de 100 mensen denken dat de remlichten branden..neem aan dat dit ook niet goedgekeurd word bij de apk zo?

dikke boete's uitschrijven om zoiets!

ik denk neit dat elke politie agent weet hoe een standaart licht van een astra g eruit ziet hoor, en daarnaast.. het is niet alsof je met xenon in je achterlampen gaat rijden, dus verblinden zal wel meevallen..

@ waltwalt500

zijn genoeg personenwagens die dit gewoon origineel van het fabriek af hebben

je hebt 2 lampjes van 5 watt het stuk die extra branden als jij daardoor verblind geraakt raad ik je aan om niet meer met de auto te rijden

als iemand per toeval zijn mistlamp op heeft staan zie je de komende maanden niets meer volgens mij :) want oei oei als je toch verblind word om 5 watt seg

en hier is het volledig volgens de wet vermoed in nederland ook wel

ze zouden beter boete's uitschrijven voor personen gelijk jouw stil te krijgen

het gaat ook niet om het verblinden..maar om de dubbele lichten waarvan veel mensen en ik ook denken dat je dan aan het remmen bent..ik snap de meerwaarde eigenlijk ook niet om dit zo te maken en rond te karren :???:

Waltwalt500, kun je ook eens iets positiefs plaatsen?? De meerderheid van je berichten bestaat uit geklaag en kritiek.

@ waltwalt500

zijn genoeg personenwagens die dit gewoon origineel van het fabriek af hebben

je hebt 2 lampjes van 5 watt het stuk die extra branden als jij daardoor verblind geraakt raad ik je aan om niet meer met de auto te rijden

als iemand per toeval zijn mistlamp op heeft staan zie je de komende maanden niets meer volgens mij :) want oei oei als je toch verblind word om 5 watt seg

en hier is het volledig volgens de wet vermoed in nederland ook wel

ze zouden beter boete's uitschrijven voor personen gelijk jouw stil te krijgen

hier al een passat met nog veel erger licht

images

hier nog een celica (vermoed ik) met 3 dubbele achterlichten zelfs

images

Waltwalt500, kun je ook eens iets positiefs plaatsen?? De meerderheid van je berichten bestaat uit geklaag en kritiek.

hij mag zijn mening wel hebben toch?

vind wel dat ie er aardig op door hammerd, maar snap niet dat jullie hier zo op reageren :P

laat hem lekekr zijn menig roepen, als hij het niet mooi vind, tsja niet iedereen vind het mooi :P

maar ja waltwalt, moet er ook wel eerlijk bij zeggen dat je kan verwachte dat je zulke reacties krijgt ;)

wanneer je gewoon zegt dat het niet jou stijl is komt toch aardig anders over dan hoe jij het nu brengt.

als het aan jou ligt moeten ze iedereen dan maar bekeuren, ja vraagt om reactie als je zoiets zegt:P

inderdaad soepkiepe maar laat walt walt maar voor wat het is het ging hier over de dubbele achterlichten maken :)

morgen nog even de draadjes omwissele en tegelijk er even wat foto's van trekken :)

Terug
Naar boven