• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dubbele achterlichten maken astra coupe

Soepkiepe, als je naar andere topics kijkt waarin walt reageert, zie je hoevaak het negatief is.

Walt, als je nou eens op een andere manier je mening geeft : "Ik vind, ik denk, naar mijn mening" en een stuk minder negatieve woorden gebruikt, dan zul je ook niet meer zoveel reacties meer oproepen.

hij mag zijn mening wel hebben toch?

vind wel dat ie er aardig op door hammerd, maar snap niet dat jullie hier zo op reageren :P

laat hem lekekr zijn menig roepen, als hij het niet mooi vind, tsja niet iedereen vind het mooi :P

maar ja waltwalt, moet er ook wel eerlijk bij zeggen dat je kan verwachte dat je zulke reacties krijgt ;)

wanneer je gewoon zegt dat het niet jou stijl is komt toch aardig anders over dan hoe jij het nu brengt.

als het aan jou ligt moeten ze iedereen dan maar bekeuren, ja vraagt om reactie als je zoiets zegt:P

als ie het overal doet, dan zal het wel het aard van het beestje zijn:P

laat hem dan lekker gaan, besteed er geen aandacht aan, wie weet doet hij het juist wel om aandacht te krijgen, misschien krijgt ie dat thuis niet of zo :P

inderdaad soepkiepe maar laat walt walt maar voor wat het is het ging hier over de dubbele achterlichten maken :)

morgen nog even de draadjes omwissele en tegelijk er even wat foto's van trekken :)

Soepkiepe, als je naar andere topics kijkt waarin walt reageert, zie je hoevaak het negatief is.

Walt, als je nou eens op een andere manier je mening geeft : "Ik vind, ik denk, naar mijn mening" en een stuk minder negatieve woorden gebruikt, dan zul je ook niet meer zoveel reacties meer oproepen.

als ie het overal doet, dan zal het wel het aard van het beestje zijn:P

laat hem dan lekker gaan, besteed er geen aandacht aan, wie weet doet hij het juist wel om aandacht te krijgen, misschien krijgt ie dat thuis niet of zo :P

@RISL wrote:LED-achterlichten zijn veel feller (en vervelender), zoals bijv. die van de Alfa Guilletta...

Er zijn zat GLOEILAMPEN die erg Fel zijn hoor, let er maar eens op bij sommige aziaten met heldere achterlichten.

Ik vind persoonlijk de Ledlampen van Bijvoorbeeld BMW, Mercedes en Audi wel meevallen..

@ waltwalt500 en anderen uiteraard:

Dit is mijn achterlicht, en is in dit geval GEHEEL Legaal..

achterlFM.jpg

Mijn Dubbele remlichten zijn weer niet toegestaan:

Achterlichtenvectra005.jpg

het nieuw geplaatste 3e remlicht laat wel duidelijk zien dat ik rem:

100_3802.jpg

Willem

Is toch duidelijk te zien aan het remlicht bij het achterlicht (derde remlicht is niet echt meer van toepassing ;) )

@RISL wrote:LED-achterlichten zijn veel feller (en vervelender), zoals bijv. die van de Alfa Guilletta...

Er zijn zat GLOEILAMPEN die erg Fel zijn hoor, let er maar eens op bij sommige aziaten met heldere achterlichten.

Ik vind persoonlijk de Ledlampen van Bijvoorbeeld BMW, Mercedes en Audi wel meevallen..

@ waltwalt500 en anderen uiteraard:

Dit is mijn achterlicht, en is in dit geval GEHEEL Legaal..

achterlFM.jpg

Mijn Dubbele remlichten zijn weer niet toegestaan:

Achterlichtenvectra005.jpg

het nieuw geplaatste 3e remlicht laat wel duidelijk zien dat ik rem:

100_3802.jpg

Willem

Ik hoor van niemand iets klagen van onduidelijk, krijg van Velen Complimenten voor mijn Duidelijke verlichting, zelfs laatst bij een Politiecontrole (technisch) (over de gehele verlichting van de auto trouwens)...

Dus ik zal m niet gaan veranderen omdat 1 iemand het nodig acht te gaan klagen over onduidelijk...

Mensen remmen Sinds mijn verlichting is aangepast van 4 naar 6 achterlichten en van 2 naar 4 remlichten al duidelijk eerder als ik flink op de rem moet, dus aan duidelijkheid zal het niet ontbreken...

Op de Foto's is het wel wat onduidelijk, je moet het eens in werkelijkheid zien..

Bij de Combo is er alleen onduidelijkheid over mijn Legale Witte knipperlicht welke Duppelpolig is uitgevoerd, en dus 1 vormt met het stadslicht, dat merk ik bij rotondes wel eens...

Willem

Is toch duidelijk te zien aan het remlicht bij het achterlicht (derde remlicht is niet echt meer van toepassing ;) )

Nope ik geef alleen de mening vanmezelf en anderen weer, meer niet..

Dat hij maar wat zit te vertellen zonder dat ie weet waar ie het eigenlijk over heeft (heeft het niet in werkelijkheid kunnen aanschouwen), is zijn pakkie an, maar zal m Blij maken:

> Combo VOOR:

Stadslicht:

100_5291.jpg

Dimlicht:

100_5295.jpg

100_5297.jpg

6000Klichtbeeldopwittedeurmeerafstand.jpg

6000Klichtbeeldopwittedeurdichtbij.jpg

6000Klichtopstraat3.jpg

grootlicht (seinlicht / hendel naar stuur):

100_5292.jpg

Dim - grootlicht (hendel naar Dash):

100_5294.jpg

100_5293.jpg

> Combo ACHTER:

Achterlicht:

mistlichtaangepastcombo-B001.jpg

Remlicht:

mistlichtaangepastcombo-B004.jpg

Mistachterlicht:

mistlichtaangepastcombo-B005.jpg

Willem

Ik hoor van niemand iets klagen van onduidelijk, krijg van Velen Complimenten voor mijn Duidelijke verlichting, zelfs laatst bij een Politiecontrole (technisch) (over de gehele verlichting van de auto trouwens)...

Dus ik zal m niet gaan veranderen omdat 1 iemand het nodig acht te gaan klagen over onduidelijk...

Mensen remmen Sinds mijn verlichting is aangepast van 4 naar 6 achterlichten en van 2 naar 4 remlichten al duidelijk eerder als ik flink op de rem moet, dus aan duidelijkheid zal het niet ontbreken...

Op de Foto's is het wel wat onduidelijk, je moet het eens in werkelijkheid zien..

Bij de Combo is er alleen onduidelijkheid over mijn Legale Witte knipperlicht welke Duppelpolig is uitgevoerd, en dus 1 vormt met het stadslicht, dat merk ik bij rotondes wel eens...

Willem

soepkiepe heeft alweer gelijk :) :)

laat hem voor wat het is zo een onzin iedereen is er laaiend enthousiast over je bent beter zichtbaar het remlicht word er beter zichtbaar van en het 3de remlicht laat duidelijk zien dat je remt

als hij niets zinnigs heeft om te zegge laat hem gewoon voor wat het is moet toch altijd 1 iemand het kindje uithangen niet ? :jerry

@ wim inderdaad bij je combo is het slechter zichtbaar miss daar ook maar een 3de stoplicht op montere :) :)

Terug
Naar boven