• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

einde winterslaap...?

Ghanz

Woont hier bijna
vandaag kwam ik via een of andere site een posting tegen dat er een manta weer van stal

getrokken was, voor het nieuwe MANTA seizoen.

nu moest ik toen spontaan aan mijn eigen bolide denken, en het feit dat de schuur hier leeg is, bracht me samen op een idee, en een besluit.

GT/E-tje is terug :thumb en wat waren de eerste km`s weer fijn zeg :mrgreen:

nu vroeg ik me zo tijdens de koffie wel een beetje af... omstreeks welke periode

halen de overige, manta-in-de-winterslaap-eigenaren, zich de wagen weer op?

of wanneer haal je de wagen weer voor het eerst buiten?

zo voorin maart vind ik het zelf wel aardig op tijd, maar de eerste rit meld zich de 8e april alweer in deze omgeving, en wat kleine dingen moeten toch nog gebeuren. dus vandaar, beter te vroeg, als te laat :P

:kewlpics is in de maak

nou als klap op de vuurpijl dinsdag avond mijn manta ook weer uit de stalling gehaald

als vanouds starten en lopen en die eerste km's zijn cker fijn na een paar maanden vw gereden te hebben die inmiddels op de sloop staat :D en daarna nog een maandje in de pret kadett

is dit toch wel weer een lekker gevoel dus hopelijk dit jaar wel een schade vrij jaar morge nog ff een :kewlpics erbij plaatsen

nou als klap op de vuurpijl dinsdag avond mijn manta ook weer uit de stalling gehaald

als vanouds starten en lopen en die eerste km's zijn cker fijn na een paar maanden vw gereden te hebben die inmiddels op de sloop staat :D en daarna nog een maandje in de pret kadett

is dit toch wel weer een lekker gevoel dus hopelijk dit jaar wel een schade vrij jaar morge nog ff een :kewlpics erbij plaatsen

Hier maandag de ''A'' ook maar weer eens uit de garage gehaald, kon meteen door naar de APK en er nu weer 26 maanden op :D

Hier maandag de ''A'' ook maar weer eens uit de garage gehaald, kon meteen door naar de APK en er nu weer 26 maanden op :D

Vandaag de accu maar eens van de druppellader afhalen, en de bolide uit de garage halen! Ff wassen en stukje cruisen :)

Vandaag de accu maar eens van de druppellader afhalen, en de bolide uit de garage halen! Ff wassen en stukje cruisen :)

Vrijdag de manta weer is van stalling gehaald.

Liep direct,alleen 1 voorband was leeg gelopen.

Gister gewassen,en getankt. vandaag ga ik naar maarseveen voor de onderdelenbeurs.

Das een mooi ritje,t zal de manta goed doen.

En voor mij is het ook een klein feestje

Vrijdag de manta weer is van stalling gehaald.

Liep direct,alleen 1 voorband was leeg gelopen.

Gister gewassen,en getankt. vandaag ga ik naar maarseveen voor de onderdelenbeurs.

Das een mooi ritje,t zal de manta goed doen.

En voor mij is het ook een klein feestje

Heb de mijne zaterdag uit 't hok gehaald, welliswaar niet om te rijden maar om ff al het stof van het schuren eraf te blazen :D Het echte rijden zal nog wel even duren!

ik heb de mijne vorig weekend al uit de schuur gehaald

en gisteren heel de middag rondgereden. wat is dat toch heerlijk he

Heb de mijne zaterdag uit 't hok gehaald, welliswaar niet om te rijden maar om ff al het stof van het schuren eraf te blazen :D Het echte rijden zal nog wel even duren!

Terug
Naar boven