• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Erik's Rekords; update: Gele klaar, Carbagerunner bijgekocht

Daar ga ik verder niet op in. Rob ik en ik hebben dezelfde site, technisch gesproken, en zitten samen op 1 server. En dat werkt allemaal perfect. Maar Rob heeft andere zaken aan zijn hoofd en stelt andere prioriteiten. Rob is een hele goede vriend van mij en val hem daarom niet af. De kans is aanwezig dat we in de toekomst samen de bestellingen gaan verwerken. Klanten hebben dan binnen een dag of 4 de spullen in huis.

Zojuist een kachelradiateur via marktplaats gekocht. Wordt vandaag opgestuurd. Volgende week kunnen we dus weer verder! :jerry

Zojuist een kachelradiateur via marktplaats gekocht. Wordt vandaag opgestuurd. Volgende week kunnen we dus weer verder! :jerry

@Deperik wrote:noci, ben je er gewoon heen gereden of heb je eerst even gebeld?

Sorry voor de late reactie !

maar ik ben er gewoon heen gereden en hij was bezig met een oplegger de bedrading of luchtleidingen aan het repareren.

maar hij stopte gelijk en helpte mij gelijk, niks mis mee.

Alles netjes opgelost alleen jammer dat rob het te druk heeft met zijn transport en zijn hobby wat achterop komt.

@Deperik wrote:noci, ben je er gewoon heen gereden of heb je eerst even gebeld?

Sorry voor de late reactie !

maar ik ben er gewoon heen gereden en hij was bezig met een oplegger de bedrading of luchtleidingen aan het repareren.

maar hij stopte gelijk en helpte mij gelijk, niks mis mee.

Alles netjes opgelost alleen jammer dat rob het te druk heeft met zijn transport en zijn hobby wat achterop komt.

Geeft niks, als ik eens in de buurt kom zal ik er wel langs gaan voor de andere onderdelen.

Zijn kachel moet natuurlijk ook blijven branden en dan komt de hobby als laatst.

Het ging mij voornamelijk om de kachelradiateur zodat ik verder kan met opbouwen en dan naar de RDW.

Nu een via MP voor 25 euro. Geen geld!

Geeft niks, als ik eens in de buurt kom zal ik er wel langs gaan voor de andere onderdelen.

Zijn kachel moet natuurlijk ook blijven branden en dan komt de hobby als laatst.

Het ging mij voornamelijk om de kachelradiateur zodat ik verder kan met opbouwen en dan naar de RDW.

Nu een via MP voor 25 euro. Geen geld!

@Arjen wrote:De kans is aanwezig dat we in de toekomst samen de bestellingen gaan verwerken. Klanten hebben dan binnen een dag of 4 de spullen in huis.

goh, is die 4 dagen dan niet heel snel ineens ? :D

zal er maar meteen mee beginnen dan :D

@Arjen wrote:De kans is aanwezig dat we in de toekomst samen de bestellingen gaan verwerken. Klanten hebben dan binnen een dag of 4 de spullen in huis.

goh, is die 4 dagen dan niet heel snel ineens ? :D

zal er maar meteen mee beginnen dan :D

@Deperik wrote:Gisteren even op bezoek geweest bij John uit Helden (bekende hier?).

Aardige man, had zelfs patat en hamburgers voor me klaar :D

En een setje honingraat:

dsc01103e.jpg

dsc01104bz.jpg

Deze moeten nog wel opgeknapt worden, maar dat komt nog wel een keer.

Iemand enig idee waar deze velgen origineel onder liggen?

Even weer on topic....

Erik, ga je nog at doen aan de vervelende deukje?

En die velgen zijn geen originele BBS-jes. Zullen wel imitatieachtigen zijn. Met een Opel naafdopje erin. Maar het staat de Rekord goed. :thumb

@Deperik wrote:Gisteren even op bezoek geweest bij John uit Helden (bekende hier?).

Aardige man, had zelfs patat en hamburgers voor me klaar :D

En een setje honingraat:

dsc01103e.jpg

dsc01104bz.jpg

Deze moeten nog wel opgeknapt worden, maar dat komt nog wel een keer.

Iemand enig idee waar deze velgen origineel onder liggen?

Even weer on topic....

Erik, ga je nog at doen aan de vervelende deukje?

En die velgen zijn geen originele BBS-jes. Zullen wel imitatieachtigen zijn. Met een Opel naafdopje erin. Maar het staat de Rekord goed. :thumb

Had zeker 17 inch moeten pakken,vind zulke kleine dingen niet mooi staan onder zo,n groot chassie,vind persoonlijk die velgens niet eens is mooi..

@GSE wrote:Had zeker 17 inch moeten pakken,vind zulke kleine dingen niet mooi staan onder zo,n groot chassie,vind persoonlijk die velgens niet eens is mooi..

Ik vind 17 inch wat groot, maar had ook wel 16 inch eronder willen hebben, maar dan ben je zo 300 euro verder. Daar zijn de financiën op dit moment niet naar. Uiteindelijk wil ik er borbets of azev's onder hebben.

Deze velgjes waren niet duur en vind ze beter staan dan staal, zodoende.

Het deukje wordt t.z.t. gerepareerd. Komt omdat ie een tik op de achterbumper heeft gehad. Ik zoek daarom ook nog iemand met een persje zodat de kont weer rechter kan worden getrokken. Sluit het kofferdeksel ook weer stukken mooier.

Had zeker 17 inch moeten pakken,vind zulke kleine dingen niet mooi staan onder zo,n groot chassie,vind persoonlijk die velgens niet eens is mooi..

Ik vind zelf 17 inch onder een Rekord (of welke oldie dan ook maar) te groot. Krijgt zo'n auto gelijk een sjonnie uitstraling van. Deze velgjes zijn een goede keus. En inderdaad, hoe groter de velg, hoe duurder ook de banden gaan worden. En het rijdt "pur sang" ook nog geen eens beter, want je hebt meer last van sporing en aquaplanning.

@GSE wrote:Had zeker 17 inch moeten pakken,vind zulke kleine dingen niet mooi staan onder zo,n groot chassie,vind persoonlijk die velgens niet eens is mooi..

Ik vind 17 inch wat groot, maar had ook wel 16 inch eronder willen hebben, maar dan ben je zo 300 euro verder. Daar zijn de financiën op dit moment niet naar. Uiteindelijk wil ik er borbets of azev's onder hebben.

Deze velgjes waren niet duur en vind ze beter staan dan staal, zodoende.

Het deukje wordt t.z.t. gerepareerd. Komt omdat ie een tik op de achterbumper heeft gehad. Ik zoek daarom ook nog iemand met een persje zodat de kont weer rechter kan worden getrokken. Sluit het kofferdeksel ook weer stukken mooier.

Ik vind zelf 17 inch onder een Rekord (of welke oldie dan ook maar) te groot. Krijgt zo'n auto gelijk een sjonnie uitstraling van. Deze velgjes zijn een goede keus. En inderdaad, hoe groter de velg, hoe duurder ook de banden gaan worden. En het rijdt "pur sang" ook nog geen eens beter, want je hebt meer last van sporing en aquaplanning.

Ja inderdaad, omdat het gewoon een gebruiksauto wordt wil ik zo fijn mogelijk rijden, en onder de kadett heb ik ook verbreed staal, maar bij regenachtige dagen maak je soms hachelijke situaties mee door aquaplaning.

Ik vind alleen dat de et-waarde wel iets anders had gemogen, nu zit er zoveel ruimte tussen zijkant wiel en de wielkast.

Er is geen haast bij Ron, ik denk dat ik op deze manier wel naar de RDW en APK kan. Dus dat kan later ook nog! Maar zou inderdaad mooi zijn als we de kont weer iets naar achteren krijgen.

Terug
Naar boven