Uit m'n hoofd ergens in februari heb ik een setje nieuwe Dezent V velgen besteld. Paar weken op moeten wachten ivm langere levertijd banden, geen probleem, 't was nog winter. Eind maart gemonteerd gekregen, maar last van enorm veel vibraties... Opnieuw uit laten balanceren... Daarna nog een keer... 't Spul bleef trillen. Setje andere banden geprobeerd, zelfde verhaal... Uiteindelijk bleek dat de velgen krom waren. Setje nieuwe velgen besteld, ook krom... Vandaag zijn we 12 velgen verder waarvan er slechts 2 goed blijken te zijn... Voor mij dus never nooit weer velgen van het merk Dezent!
Nu ben ik benieuwd of er meer mensen last hebben van kromme nieuw bestelde Dezent velgen. Heb op internet veel lopen zoeken maar geen negatieve ervaringen met Dezent kunnen ontdekken. Lijkt me sterk dat ik de enige ben die zoveel pech heeft met deze productie.
Nu ben ik benieuwd of er meer mensen last hebben van kromme nieuw bestelde Dezent velgen. Heb op internet veel lopen zoeken maar geen negatieve ervaringen met Dezent kunnen ontdekken. Lijkt me sterk dat ik de enige ben die zoveel pech heeft met deze productie.