Mr-T-Opel-Astra-G
Post weinig
Ik zal maar eens beginnen met het feit dat na het paar keer bezoeken van dit forum het wel eens leuk leek om dan ook daadwerkelijk actief lid te worden!
Mijn naam is sander, bouwjaar augustus 1991, sportmodel en werkzaam in de beveiligingssector, en heb sinds kort een onverklaarbare liefde gevonden voor mijn Opel astra G, 4 deurs sedan 1.6 16V Club uit 1999.
Vanuit deze liefde wil ik dan ook een leuke hobby aan overhouden, en heb al een aantal projecten in de primer gezet! (foto's volgen)
Zaken waar ik in de nabije toekomst aan wil sleutelen:
-Verlichting: Interieur / Exterieur: Dash, Console, Voor/Achterlichten etc.
-Cosmetisch: Interieur / Exterieur: Dash, Console, Bekleding, Chroom, ramen, etc, etc etc,
-G3 installatie (Twijfelpunt bij 1.63 kilometer)
Que performance liggen mijn prioriteiten nog niet zo hoog, maar zeker niet uit te sluiten.
Mijn motto: Waarom moeilijk doen, als je het ook zelf kan?? :hmmz
Mijn naam is sander, bouwjaar augustus 1991, sportmodel en werkzaam in de beveiligingssector, en heb sinds kort een onverklaarbare liefde gevonden voor mijn Opel astra G, 4 deurs sedan 1.6 16V Club uit 1999.
Vanuit deze liefde wil ik dan ook een leuke hobby aan overhouden, en heb al een aantal projecten in de primer gezet! (foto's volgen)
Zaken waar ik in de nabije toekomst aan wil sleutelen:
-Verlichting: Interieur / Exterieur: Dash, Console, Voor/Achterlichten etc.
-Cosmetisch: Interieur / Exterieur: Dash, Console, Bekleding, Chroom, ramen, etc, etc etc,
-G3 installatie (Twijfelpunt bij 1.63 kilometer)
Que performance liggen mijn prioriteiten nog niet zo hoog, maar zeker niet uit te sluiten.
Mijn motto: Waarom moeilijk doen, als je het ook zelf kan?? :hmmz