Zo nou jullie kennen me natuurlijk al maar de nieuwe auto nog niet.
Heb met veel moeite m'n vectra b1 1.6 16v helaas van de hand moeten doen
cry
Er moest zo veel aan gebeuren dat het niet rieél was om hem te laten repareren.:vertag:vertag
Buiten de schade om koste het me nog 1200 euro om hem motorisch en technisch te laten maken.
Schade wilde ik zelf maken en daar was ik +/_ 600 voor kwijt.
Dus heb hem verkocht aan een stel roemeenen via MP.
Vandaag m'n nieuwe vectra b2 1.8 16v op gehaald in Voorschoten.
Top auto met 125 pk en goed voor de caravan strakjes,nou ja volgend jaar dan.
Cruise control en boardcomputer had ik in de andere vectra niet maar tís iedeaal.
Rijd perfect alleen blijf het airbag lampje branden en toen ik terug reed ging het onderhouds lampje branden terwijl de auto een beurt gehad heeft. (niet constant trouwens)
Dit lijk mij meer een klusje voor de VOD en dan even resetten.
Maar...... vanavond reden we naar m'n schoon ouders en verrek begint ook nog het abs lampje te branden.
Zou dat allemaal met dat onderhouds lampje te maken hebben?
Dirkjan
Heb met veel moeite m'n vectra b1 1.6 16v helaas van de hand moeten doen
Er moest zo veel aan gebeuren dat het niet rieél was om hem te laten repareren.:vertag:vertag
Buiten de schade om koste het me nog 1200 euro om hem motorisch en technisch te laten maken.
Schade wilde ik zelf maken en daar was ik +/_ 600 voor kwijt.
Dus heb hem verkocht aan een stel roemeenen via MP.
Vandaag m'n nieuwe vectra b2 1.8 16v op gehaald in Voorschoten.
Top auto met 125 pk en goed voor de caravan strakjes,nou ja volgend jaar dan.
Cruise control en boardcomputer had ik in de andere vectra niet maar tís iedeaal.
Rijd perfect alleen blijf het airbag lampje branden en toen ik terug reed ging het onderhouds lampje branden terwijl de auto een beurt gehad heeft. (niet constant trouwens)
Dit lijk mij meer een klusje voor de VOD en dan even resetten.
Maar...... vanavond reden we naar m'n schoon ouders en verrek begint ook nog het abs lampje te branden.
Zou dat allemaal met dat onderhouds lampje te maken hebben?
Dirkjan