• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen met m'n nieuwe auto

origineel gepost door sw_reijnders

geen idee . . . hoeft niet aan jou te liggen, misschien is het wel een verkeerd relais.

heb je alles goed vast gesoldeerd

haal je ECU er eens uit, stinkt deze (muffe brandlucht?)

Misschien had je hem toch beter even kunnen laten repareren door een professional, kost wel meer dan 3 EUR maar kans op succes is veel groter. Ik was 240EUR kwijt maar ben zeer tevreden kijk maar eens op http://abs-nl.ecu-rc.com/

Succes

als je de rest van het topic leest, zie je dat hij gewoon werkt ;).

ieder zn ding . . . maar ik vind 240 euro VEEL geld voor een componentje van 3 euro!!!

origineel gepost door azx111

geen idee . . . hoeft niet aan jou te liggen, misschien is het wel een verkeerd relais.

Misschien had je hem toch beter even kunnen laten repareren door een professional, kost wel meer dan 3 EUR maar kans op succes is veel groter. Ik was 240EUR kwijt maar ben zeer tevreden kijk maar eens op http://abs-nl.ecu-rc.com/

Succes

Goh zou hij misschien voor dat bedrijf werken :wtf

Eerste post en dan meteen reclame:swear

nou jan, daar wil ik hem nog niet op afrekenen.

Maar het wekt wel vraagtekens.

We zitten hier tenslotte ook om auto's zelf te repareren en niet om gelijk de garage in te hollen voor een astronomisch bedrag.

Als dat zo was, reed ik wel een insignia of astra-j leasebak :vertag

nou jan, daar wil ik hem nog niet op afrekenen.

Maar het wekt wel vraagtekens.

We zullen zien, we zullen zien

We zitten hier tenslotte ook om auto's zelf te repareren en niet om gelijk de garage in te hollen voor een astronomisch bedrag.

Als dat zo was, reed ik wel een insignia of astra-j leasebak :vertag

Uiteraard probeer zelf ook altijd zelf te repareren.

Dankzij deze site heb ik het aan gedurft om een tijdje terug mijn distributie en waterpomp te vervangen.

Duurde wat langer(je blijft controleren voordat je durft te starten), maar uiteindelijk zonder problemen gelukt.

O ja als er iemand een keer gebruik wil maken van mijn op-com, dan kan/mag dat altijd natuurlijk.

Ik woon zelf in Raalte.

Wellicht is een sticky topic mogelijk waarin iedereen die zijn op-com beschikbaar wil stellen een bericht kan plaatsen met waar hij woont.

Zodat als iemand daar gebruik van wil maken een u2u kan sturen.

origineel gepost door azx111

Succes

Ik kon hem laten maken voor 265 euro maar dat is nog een hoop geld.

En als timmerman zijnde moet je toch veel kunnen.

Het enigste waar je goed voor uit moet kijken is het los zagen of snijden van de computer en dat je niet iets raakt zo als bij mij.:cry

Maar tot nu toe is ie nog steeds goed en z'n relay kun je zelf ook wel plaatsen.

Let er ook op dat je als je een relay met 5 pootjes heb wel de goede af knipt want ik knipte dus de verkeerde af ja spiegelbeeld.:D

Het heeft mij 6 euro gekost en 250 euro bespaart.:vertag

Dirkjan

Ps stel je even voor. staat wel zo netjes.

Terug
Naar boven