Vakantiegeld heb ik volgende maand pas, vind ik niet verkeerd :vertag
Kon het niet laten om toch alvast even te kijken waar ik de computer het beste plaatsen kon.
Moest op een makkelijke plek komen, zonder dat je er tegen aan trappen kan.
Gelijk maar even kijken hoe ik de draden het best kan laten lopen, want ik wil zo min mogelijk bedrading in de motorruimte.....
maar het moet natuurlijk wel functioneel en serviceable blijven.
Achter het dashboardkastje, hier komt nog een ventilatiebuis voorlangs.
Het makkelijkste was geweest om dan daar ook de zekeringen en relais bij te hangen, zo kan je alles plug en play aansluiten. Maar helaas geen ruimte dus heb ik de zekeringen en relais aan de bestuurderskant gemonteerd, bij de zekeringkast van de auto zelf.
Het enige lullige hiervan is dat ik een draadboom van een stuk of 10 draden moet verlengen (ongeveer een meter) voor de computer.
De meeste bedrading zal richting inlaatbuis lopen dus dat komt heel mooi uit, alles via 1 gat in het schutbord, precies op een plek waar je het niet heel snel ziet zitten met alles ingebouwd.
Ik moet nog in de auto met de vloer bezig, dan zal alles weer losgehaald worden en zal ik ook alles ontroesten achter het dashboard....word nog een leuk klusje...
Vandaag nog even de motorruimte verder in de steenslag gezet.
De bedrading voor de verlichting, ventilator, claxon en ontsteking zal via het spatbord lopen.
Hiervoor heb ik een plastic kabeldoorvoer gepakt....moet hem alleen nog even vast zetten.
Nu kan de motorruimte in de lak.
Keienvanger zal er een dezer dagen weer aangelast worden en dan schuif ik hem weer even naar buiten...
Dan kan ik motor verder opbouwen en de vooras demonteren/opkappen.