• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Feitcode R522 (onnodig geluid veroorzaken) politie

tocus

Post weinig
hallo opel freaks,

vanavond werd ik gepakt door een undercover agent, hij hield me aan en hij zei, je maakte onnodig veel geluid, (reed met piepende banden weg bij stoplicht)

mijn auto is een kadett type D kenteken: gz-15-sf

als je dat kenteken natrekt kom je er achter dat het een 12S is, alleen hangt er nu een 16v in, :D alleen dat weet de politie niet, want de kap hoefde niet los en niks (en ik trok als een dolle weg bij het stoplicht haha)

ik denk wel dat ik onder die boete door kan komen, aangezien ik gewoon vermeld dat mijn kadettje in 1x grip kreeg.. en daar ging ie, (piepend en al) maar de uitlaat was ook te lawaaierig, ze hebben niet eens een DB test gedaan, dus dat betwijvel ik nog steeds wat denken jullie, ben er erg benieuwt na,

@vincent23 wrote:Hey kerel,

maar goed da je mij niet tegen ben gekomen....

Ik had je niet alleen een prent gegeven voor onnodig geluid veroorzaken, maar ook je kap openlaten doen, vervolgens je kentekenbewijs ingevorderd en je ook nog een een prent gegeven voor geen verzekering en heel misschien, maar dat ligt aan de manier van inbouwen, je auto direct van de weg afgehaald....

Dus 1 tip:

Gedraag je gewoon en laat die auto omkeuren voor de 50 euro...

Vinc

wat denk je te bereiken met deze reactie ?

@vincent23 wrote:Hey kerel,

maar goed da je mij niet tegen ben gekomen....

Ik had je niet alleen een prent gegeven voor onnodig geluid veroorzaken, maar ook je kap openlaten doen, vervolgens je kentekenbewijs ingevorderd en je ook nog een een prent gegeven voor geen verzekering en heel misschien, maar dat ligt aan de manier van inbouwen, je auto direct van de weg afgehaald....

Dus 1 tip:

Gedraag je gewoon en laat die auto omkeuren voor de 50 euro...

Vinc

wat denk je te bereiken met deze reactie ?

Laat dat ding toch ff bij de Rdw keuren zodat je motor netjes op kenteken staat, is wel weer een zorg minder. Kost je geen donder.

Laat dat ding toch ff bij de Rdw keuren zodat je motor netjes op kenteken staat, is wel weer een zorg minder. Kost je geen donder.

[rquote=1908488&tid=145913&author=Gsifreak]of jij nooit zo rijdt op de weg?[/rquote]

Nee is nergens voor nodig,waarom zou ik ????

Om stoer te doen ???

[rquote=1908488&tid=145913&author=Gsifreak]of jij nooit zo rijdt op de weg?[/rquote]

Nee is nergens voor nodig,waarom zou ik ????

Om stoer te doen ???

[rquote=1908478&tid=145913&author=tocus]hallo opel freaks,

vanavond werd ik gepakt door een undercover agent, hij hield me aan en hij zei, je maakte onnodig veel geluid, (reed met piepende banden weg bij stoplicht)

als je dat kenteken natrekt kom je er achter dat het een 12S is, alleen hangt er nu een 16v in, :D alleen dat weet de politie niet, want de kap hoefde niet los en niks (en ik trok als een dolle weg bij het stoplicht haha)

ik denk wel dat ik onder die boete door kan komen, aangezien ik gewoon vermeld dat mijn kadettje in 1x grip kreeg.. en daar ging ie, (piepend en al) maar de uitlaat was ook te lawaaierig, ze hebben niet eens een DB test gedaan, dus dat betwijvel ik nog steeds wat denken jullie, ben er erg benieuwt na,

[/rquote]

stomme fuckpolitie kutkoppen..... geweldig die censuurwoorden:jerry

[rquote=1908478&tid=145913&author=tocus]hallo opel freaks,

[/rquote]

stomme fuckpolitie kutkoppen..... geweldig die censuurwoorden:jerry

Lijkt mij beter om gewoon de boete te betalen.

Als je er in beroep voor gaat heb je kans dat ze dan wél de kap open doen en dan geen 1.2s onder ogen krijgt en waardor je misschien meer in de problemen komt....

Terug
Naar boven