• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Filmpjes, nu nog meer uit het archief.

Origineel gepost door Jorizimo

Mooi geluidje ook! :wub

welke bedoel je? de grijze C20NE ?

of de witte C20XE of de roode C20XE ?

Vind ze allemaal wel mooi..

Maar die rode c20xe is toch wel een van de betere denk ik:P Qua geluid dan hè!:vertag

het is een uitlaat buis met alleen een eind demper, en die doet niets anders dan het geluid versterken :D

Ik vind het persoonlijk iets teveel geluid.

Achja, dit is ook maar een filmpje hè! ;)

Dan valt het geluid wel mee, in real life zal het misschien idd te hard zijn. Lijkt me dan ook niet fijn meer rijden, maargoed.. Je moet er wat voor overhebben hè! :angel

Origineel gepost door freek corsa

Ik vind het persoonlijk iets teveel geluid.

nee dat vind jij niet....jij vind het ook mooi.....:P:thumbup

Dat zou mooi zijn freek,maar ik denk toch dat het ergens anders aan ligt!

De mijne doet dat ook op twee wielen en eerst met die f16 bak alleen passagierskant

oke, dan zal ik nu even serieus met je mee praten, ik heb geen sper, maar wel het gevoel dat mijn versnellingsbak anders is dan die van center.

ik heb een F18WR en center heeft een F16CR, weet jij nu wat het verschil zou kunnen zijn tussen 2 en 1 wiel spin ?

zwaar draaiend wiel lager of aan lopende rem?

Ik denk dat je het ergens anders moet zoeken,

ik heb mijn blok vastliggen voor dichtgegoten rubbers, en achter,zit dat rubber helemaal dicht geklemt

Ik heb een f20 met groen puntje,maar ik heb m nog nooit open gehad

ik krijg altijd 2 strepen op de weg

Origineel gepost door freek corsa

omdat ik een betere bestuurder ben :angel :jerry

:puke:puke:sleeping:sleeping

of zou het met mijn koppeling te maken hebben? Die blijft hangen in de 2 en soms in de 3. Blok gaat er vd winter toch uit, ff sportkoppeling halen, en blokkie wordt:wub:wub:wub, maar das nog ff geheim :P

Terug
Naar boven