• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Filmpjes, nu nog meer uit het archief.

origineel gepost door geert666

oh

jij houdt ook wel van pesten he :P

Ik reed er gister ook even in, ik schakellen naar de 5, slaat SW me opeens op de bek :o

ik zo van wat doe je nu, hij kijkt me sjaggie aan en zegt dat weet je best :swear

Hij heeft dus geen 5 :P :vertag

jaja je moet gewoon met freek ruilen heeft weer een lichtere bak

wat kan jou dat toch schelen die c20xe in een corsa heeft er geen 5 nodig

een nieuwe 4 bak of een versleten 5 bak waar zou ik nu voor kiezen??:angel

op de strip gebruik je die 5 nieteens..

alleen je rijd er niet effe meer naar blitz ofzo.. maarja.. als JIJ er maar tevreden mee bent.. ik zou m ook gewoon houden.. of je moet echt bij toeval voor een prikkie een 5bak tegenkomen die net gereviverfd is :)

maaruh.. Nogal wiedes dat mensen er geintjes over maken.. ik denk dat ik dat ook wel zou doen :)

he Xedrah!? :jerry

De 5 is niet goed afgesteld! Effe opnieuw!

origineel gepost door sw16v

origineel gepost door 5chaap2k

maaruh.. Nogal wiedes dat mensen er geintjes over maken.. ik denk dat ik dat ook wel zou doen :)

ik zou het andersom ook zo doen. dus kan er best wel om lachen hehehe :D

maarja heb hier nog 2 bakken liggen. of ga 1 laten reviseren of tandwielen ombouwen in de 4bak. daar dus 5bak van maken.

shall see

Ik ga binnenkort trouwens ook beginnen om een bak te gaan reviseren voor de TR. ;) Haal de bak er in de voorjaarsvakantie onderweg en monteer dan even een tijdelijke bak. Zodra de originele bak gereviseerd is, komt ie er weer onder. :thumbup

origineel gepost door freek corsa

hahahaa stel die 5 nou ff af :angel

het zal je maar gebeuren :swear geen 5 bah :argue

freek..

jij als anti gewicht sprint man.. geen 5 betekend minder gewicht:vertag

jij als geen ander zou moeten dromen van zo'n bak

:P

hahaa, je hebt gelijk, maar ik moet soms ook rijdend naar de sprint, ik ben geen CTC-er die met een auto ambulance aan komt zetten :jerry :angel

Terug
Naar boven