[rquote=1820389&tid=138452&author=arjontje][rquote=1820379&tid=138452&author=gts power][rquote=1820297&tid=138452&author=jraaf][rquote=1820264&tid=138452&author=gts power]Ik ben ook toe aan nieuwe wissers aangezien mijn vorige zijn kapot gevroren.
Hebben beide wissers dezelfde lengte?[/rquote]
Heb de mijne vandaag na ruim 2 jaar vervangen. De rechter was aan 't strepen ;-(
Ze zijn een verschillende maat. Mijne komen weg bij original carparts, japans spul.
Safe driving Jurgen
[/rquote]
dus als ik een setje fladblades van bosch bestel dan krijg ik die 2 lengte's in 1 doos?[/rquote]
Ja Bosch gebruikt setjes per auto.
Alleen ben ik niet tevreden over de bosch wissers.
heb ze net voor de winter er op gezet.
maar ben er niet over te spreken. Bij kou worden ze heel snel veel te hard. waar door je "vlekken" op de ruit krijgt met wissen. (slaat delen over)
Hiervoor had ik wissers van swf, Die bevallen toch beter.
[/rquote]
ik hoor toch vooral goede berichten over bosch fladblades,dus ik ga ze gewoon bestellen en dan zie ik wel wat het is.
eerst morgen men ruitenwisserarm eraf sleutelen omdat ie raal is gedraaid doordat ie weer was vastgevroren(hopen dat de as niet raal is!)
en effe eeg goedkoop setje wissers erop zetten om de winter door te komen.
Hebben beide wissers dezelfde lengte?[/rquote]
Heb de mijne vandaag na ruim 2 jaar vervangen. De rechter was aan 't strepen ;-(
Ze zijn een verschillende maat. Mijne komen weg bij original carparts, japans spul.
Safe driving Jurgen
[/rquote]
dus als ik een setje fladblades van bosch bestel dan krijg ik die 2 lengte's in 1 doos?[/rquote]
Ja Bosch gebruikt setjes per auto.
Alleen ben ik niet tevreden over de bosch wissers.
heb ze net voor de winter er op gezet.
maar ben er niet over te spreken. Bij kou worden ze heel snel veel te hard. waar door je "vlekken" op de ruit krijgt met wissen. (slaat delen over)
Hiervoor had ik wissers van swf, Die bevallen toch beter.
[/rquote]
ik hoor toch vooral goede berichten over bosch fladblades,dus ik ga ze gewoon bestellen en dan zie ik wel wat het is.
eerst morgen men ruitenwisserarm eraf sleutelen omdat ie raal is gedraaid doordat ie weer was vastgevroren(hopen dat de as niet raal is!)
en effe eeg goedkoop setje wissers erop zetten om de winter door te komen.