• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Forum boetepot 2011

in Duitsland, Fearless?

daar vallen de bedragen echt mee (alleen in jou geval weet ik het niet, met zo'n hoge snelheid)

heb daar een keer 11 en een keer 14 te hard gereden (Motorshow Essen heen en terug) :jerry

was bij elkaar voor iets meer dan 50 euro :thumbup

Flitser op de N221 vanuit Den Haag.

100 km precies waar 80 is toegestaan.

99 euro met 6 euro spekkosten maakt 105 euro

in Duitsland, Fearless?

daar vallen de bedragen echt mee (alleen in jou geval weet ik het niet, met zo'n hoge snelheid)

heb daar een keer 11 en een keer 14 te hard gereden (Motorshow Essen heen en terug) :jerry

was bij elkaar voor iets meer dan 50 euro :thumbup

Flitser op de N221 vanuit Den Haag.

100 km precies waar 80 is toegestaan.

99 euro met 6 euro spekkosten maakt 105 euro

@Martijn1981 wrote:250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen.......

De stakkers :swear :swear

Das nog een leuke voor discussie: hoe is dat gemeten?

@Martijn1981 wrote:250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen.......

@TWA wrote:@Martijn1981 wrote:250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen.......

Volgens de regels.... Met een geijkte db meter en geen voorwerpen binnen 3 meter, heb alles al uitgezocht om er onderuit te komen, is dus niet gelukt toch maar betaald. Was bij een grote verkeerscontrole van de zomer in haarlem.

@Martijn1981 wrote:@TWA wrote:@Martijn1981 wrote:250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen.......

Volgens de regels.... Met een geijkte db meter en geen voorwerpen binnen 3 meter, heb alles al uitgezocht om er onderuit te komen, is dus niet gelukt toch maar betaald. Was bij een grote verkeerscontrole van de zomer in haarlem.

Dan bij deze: je komt er onderuit. Mooi zo'n meter...alleen de rest van de regels zegt ook dat je in een afgesloten ruimte met betonnen ondervloer met een op bedrijfswarme motor een test moet uitvoeren. Stel en komt, wat in Haarlem best mogelijk is, een vliegtuig over. Klopt je meting niet. Of een Hells Angel met een goede uitlaat...

Daarnaast: hoe kan jij als burger weten hoeveel jouw auto op papier aan geluid mag maken? Is als burger niet te vinden: staat niet op je papieren, niet op RDW etc...

Briefje waard he hahahaha

@TWA wrote:@Martijn1981 wrote:250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen.......

op de terug reis van vakantie ook geflitst , had 28 km te hard bij kassel , brief ingevuld en terug gestuurd , heb deze week bericht gehad , mag even 102 euro over maken naar onze oosterburen ,

sneu geld weer , maarja kan gebeuren

@Martijn1981 wrote:@TWA wrote:@Martijn1981 wrote:250 euro wegens teveel db uit die mooie uitlaat pijpen.......

Dan bij deze: je komt er onderuit. Mooi zo'n meter...alleen de rest van de regels zegt ook dat je in een afgesloten ruimte met betonnen ondervloer met een op bedrijfswarme motor een test moet uitvoeren. Stel en komt, wat in Haarlem best mogelijk is, een vliegtuig over. Klopt je meting niet. Of een Hells Angel met een goede uitlaat...

Daarnaast: hoe kan jij als burger weten hoeveel jouw auto op papier aan geluid mag maken? Is als burger niet te vinden: staat niet op je papieren, niet op RDW etc...

Briefje waard he hahahaha

op de terug reis van vakantie ook geflitst , had 28 km te hard bij kassel , brief ingevuld en terug gestuurd , heb deze week bericht gehad , mag even 102 euro over maken naar onze oosterburen ,

sneu geld weer , maarja kan gebeuren

jaja.. ik heb ook net weer 200 euro afgetikt voor wat harder rijden als normaal.. Dacht dat ik daar nou wel van af was met die 1.4 corsa.. Maar maakt dus echt geen bal uit dat ik niet meer in de gsi rij.. ;)

@Vannos wrote:106 euro voor 2 blauwe led lampjes ( stadslichten )

de lampjes kosten 1.50 de stuk ,,,,

damn, wat een geld!!

ik heb die er destijds ook in gehad.

heb je niet een verhaaltje kunnen maken van 'ik heb de auto zo gekocht'

en e.v.t orginele lampjes ter plekke terug zetten.

jaja.. ik heb ook net weer 200 euro afgetikt voor wat harder rijden als normaal.. Dacht dat ik daar nou wel van af was met die 1.4 corsa.. Maar maakt dus echt geen bal uit dat ik niet meer in de gsi rij.. ;)

Terug
Naar boven