Het heeft even geduurd, maar hier dan toch de nieuwe Fotografie-contest. De onderwerpen kiezen wordt steeds moeilijker gezien er alweer wat wedstrijden zijn geweest. Ik heb ervoor gekozen om deze keer als onderwerp te kiezen: Details!
In deze fotoserie staan dan ook geen complete auto's op de foto, maar slechts onderdelen van Opels die daarmee het hoofdonderwerp van de foto vormen..
Daarnaast wil ik benadrukken dat het een foto-wedstrijd is, dus het gaat in hoofdzaak om het plaatje wat gemaakt is, en dus niet om hoe gaaf het onderwerp is.
een aantal voorbeelden:
Nog even de regels:
- Het is de bedoeling dat er één detail als hoofdonderwerp gekozen wordt..
- De foto moet zelf gemaakt zijn
- Kies de beste foto en zendt die in, 1 foto p.p. dus.
- De foto mag verbeterd worden, maar maak er geen photoshop van
- Inzenden kan tot 10 Mei, klokslag 22 uur
- Dan volgt er 1 week om te stemmen
- De winnaar krijgt een PB dat hij gewonnen heeft en de volgende wedstrijd kan posten.
have fun,
gr jeroen
In deze fotoserie staan dan ook geen complete auto's op de foto, maar slechts onderdelen van Opels die daarmee het hoofdonderwerp van de foto vormen..
Daarnaast wil ik benadrukken dat het een foto-wedstrijd is, dus het gaat in hoofdzaak om het plaatje wat gemaakt is, en dus niet om hoe gaaf het onderwerp is.
een aantal voorbeelden:
Nog even de regels:
- Het is de bedoeling dat er één detail als hoofdonderwerp gekozen wordt..
- De foto moet zelf gemaakt zijn
- Kies de beste foto en zendt die in, 1 foto p.p. dus.
- De foto mag verbeterd worden, maar maak er geen photoshop van
- Inzenden kan tot 10 Mei, klokslag 22 uur
- Dan volgt er 1 week om te stemmen
- De winnaar krijgt een PB dat hij gewonnen heeft en de volgende wedstrijd kan posten.
have fun,
gr jeroen