• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

Ik heb de eerste 1200 km alweer gereden, er zijn een aantal mankementen naar voren gekomen. Ik heb alles wat ik nog wil veranderen op een A4 geschreven. Ik kreeg het A4 helaas helemaal vol geschreven :P

Hier een paar foto's van afgelopen week.

Afb0124.jpg

Afb0125.jpg

Afb0138.jpg

Afb0160.jpg

Afb0161.jpg

die lip onder de achterbumper wat voor een lip is dat ? of is dat origineel corsa ? volgens mij niet toch ? Zou namelijk ook wel leuk staan onder de achterbumper van men broers G40..

origineel gepost door freek corsa

De achterbumper is van een oude type corsa A GSI

hmm ok, maar es proberen op te snorren... dankje !

Ik twijfel nu :P ik heb afgelopen vrijdag met de C20XE gereden, en omdat er toch een turbo motor in die grijze komt, dacht ik dan kan de 16 klepper wel in de zwarte :P

twijfel twijfel :jerry

Ziet er dik uit Freek. :thumbup Zag ik jou laatst rijden in S'veen over het nieuwe industrieterrein? Je kwam bij de Skieding weg..?

wat doet een NE nou ongeveer in een corsa qua verbruik?

want ik wil misschien iets anders in me D leggen, maar ik ben een keer naar alfred geweest met een E kadett gsi 8v, maar dat zoop net zoveel als afgelopen weekend naar drachten met de D kadett 1.2 met 4bak:jerry

voltanken en op de terugweg weer tanken by utrecht.

en met de 16v corsa A reed ik heen en weer naar ameland (en rondgereden opt eiland) op 1 tank...

Ik kan als ik me gedraag 1 op 15 rijden met de WR bak bij 110 km/h.

Maar met de C20XE deed ik over 1500 km gemiddeld 1 op 14 en dat was niet allemaal even rustig :angel en dit was met een CR bak ;)

als je naar vermogens verloop kijkt, heeft de c20ne in lekker koppel onderin,

die corsa rijd heerlijk zo veel koppel onderin, wr bak er achter :wub

en met turbo plannen wou je toch pas bezig na je studie toch?

en de c20xe is ook niet bepaald nieuw meer we hadden het er vrijdag nog over ;)

ik zeg c20ne en miss met turbo, net als eljan.

Mijn XE barst niet, dan had hij het allang gedaan :P

Koppel is wel lekker idd, maar XE is ook erg fijn, daarom twijfel ik nog.

Terug
Naar boven