• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

freek corsa

Woont hier bijna
Ik heb een tijd terug deze zwarte A1 corsa gekregen, de motor was stuk gelopen en de carroserie heeft aandacht nodig.

Dus hierbij post ik de foto's even.

Vandaag ben ik ermee gestart met hulp van een kamaraad :thumbup thanx dude :D

A1zwart1.jpg

A1zwart2.jpg

A1zwart3.jpg

A1zwart4.jpg

A1zwart5.jpg

A1zwart6.jpg

Ik hoop hier snel weer mee verder te kunnen gaan :D dan zal ik ook weer updaten.

@ Jorizimo Ik ga de C20XE van de witte over zetten naar de zwarte, met nog enkele aanpassingen in gewicht en motor bevestiging. En nog wat andere aanpassingen.

@ Fan-club van SW16V en freek corsa, thanx dude :P

gahaha :D

zo nu dat er uit is ga je ook de neus van de a3 gsi overzetten? ik zelf vind de a3 neus net wat nieuwer uit zien. of ben je juist blij dat je van die a3 lampen af bent omdat die van de a1 van beter materiaal zijn?

Ga je ook de moterruimte opnieuw verlassen? Gezien dit geen gsi is en dus een minder sterk schutbord heeft??

hey mooi neusje zit er in. . lays?? oh nee ik zie het CROCKY :P

gaat goedkomen maat!! ps van8 leuk gespeeld!!!

Die neus word kompleet vervangen door een nieuw orgineel GM front, ik las er dan ook gelijk verstevigingen in.

Maar euh, @ LetXe waar ken ik je van? maat ?

en er komt altij een hoop rotzooi uit wat je niet meer kunt gebruiken

stoelen bekleding,isolatie,moet je eens wegen voor de gein!!

Ik ben nog niet klaar met strippen :P

De roest plekken moeten er ook nog uit gestript worden, maar dat zal allemaal wel goed komen.

Zoals ik al vermeld heb, komt er een orgineel GM front in, dus de frontbalk met keienvanger en slot plaat met koplamp behuizing alles in 1 keer.

Maar dat zien jullie dan allemaal wel :thumbup

Terug
Naar boven