• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fresh's Insignia

fresh_leki

Post weinig
Alé bij deze zullen we dan maar eens nen nieuwe topic openen!!

Ondertss ben ik al een jaar in het bezit van een Opel Insignia Sportstourer, de Astra is overgelaten aan de garage.

De meeste zullen me kennen van met de Astra of ook niet. Who cares :afro

Dit was den astra dus:

img2419bordersmall.jpg

Maar bon, genoeg gebanketstaafd daarover he.

Een paar specs van den Insignia

2.0 cdti, 130pk

kleur , pommegranate red

19 inch velgen

dvd800 navi

lederen interieur (zwart)

....

En al wat foto's natuurlijk van hoe hij een jaar geleden was ! :sleeping

img0001az.jpg

img0012au.jpg

Een kleine 2 maanden verder was ik dat hoog rondbollen al ferm beu, ook al heb je dan machtig veel comfort.

Dus verlaging (schroefkit ) gestoken van H&R, alles volledig naar beneden meteen en zonder regelpotjes. Alles ervan tss gehaald.

Comfort is nog altijd heeeeeeel goed te noemen nu.

Pics? oke dan :d

Een kleine 2 maanden verder was ik dat hoog rondbollen al ferm beu, ook al heb je dan machtig veel comfort.

Dus verlaging (schroefkit ) gestoken van H&R, alles volledig naar beneden meteen en zonder regelpotjes. Alles ervan tss gehaald.

Comfort is nog altijd heeeeeeel goed te noemen nu.

Pics? oke dan :d

Nog eens een 2 maanden verder kwam ik dan zo aangebolt op men eerste meeting dit jaar, ergens in Juni in Berchem op AGB Most Wanted.

Meteen ook een heel onverwachte cup mogen meenemen, Best Off Wheels. De trend voor het hele jaar was meteen gezet dan !

Ahja jullie willen ook foto's zien zeker? :agent

Nog eens een 2 maanden verder kwam ik dan zo aangebolt op men eerste meeting dit jaar, ergens in Juni in Berchem op AGB Most Wanted.

Meteen ook een heel onverwachte cup mogen meenemen, Best Off Wheels. De trend voor het hele jaar was meteen gezet dan !

Ahja jullie willen ook foto's zien zeker? :agent

Ondertussen zijn er al vele honderden foto's van getrokken door iedereen.

Hij heeft ondertussen ook al Belgie,Nederland,Duitsland,Frankrijk and The UK onveilig gaan maken op meetingss :D

Ondertussen zijn er al vele honderden foto's van getrokken door iedereen.

Hij heeft ondertussen ook al Belgie,Nederland,Duitsland,Frankrijk and The UK onveilig gaan maken op meetingss :D

Terug
Naar boven