• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Fresh's Insignia

@ Dietrich Concept ; danku wel , wielen zijn op maat gemaakt in L.A. Amerika !! Op maat gefreest en geboort ...........

Hele gave bak! Heb het zelf niet zo op de insignia maar dit is zeker gaaf!

Maar heel wat anders, met wat voor camera schiet jij je foto's?

Hele gave bak! Heb het zelf niet zo op de insignia maar dit is zeker gaaf!

Maar heel wat anders, met wat voor camera schiet jij je foto's?

die kleur met die verlaging en die wielen is gewoon helemaal super ik vindt de insignia zowiezo al een super mooie auto

maar deze insignia is de mooiste die ik tot nu toe heb gezien!

:wors:wub:wub:wub:wub:wors

die kleur met die verlaging en die wielen is gewoon helemaal super ik vindt de insignia zowiezo al een super mooie auto

maar deze insignia is de mooiste die ik tot nu toe heb gezien!

:wors:wub:wub:wub:wub:wors

@ tmug ; thnx ! De foto's zijn getrokken met Canon Eos 1000D, niet het van het maar goed genoeg, met een 18-200mmm lens en polar filter :)

@ Astra F Vaassen ; dank u dank u :wors

@ gsipiloot ; wow mooie complimenten hoor :d dank u

@ tmug ; thnx ! De foto's zijn getrokken met Canon Eos 1000D, niet het van het maar goed genoeg, met een 18-200mmm lens en polar filter :)

@ Astra F Vaassen ; dank u dank u :wors

@ gsipiloot ; wow mooie complimenten hoor :d dank u

die uitlaat is dat een standaard of aangepast heb je daar enige specificaties van zo ja kun je me die doormailen ik zou dezelfde willen mvg:agent

die uitlaat is dat een standaard of aangepast heb je daar enige specificaties van zo ja kun je me die doormailen ik zou dezelfde willen mvg:agent

[rquote=1826378&tid=139282&author=fresh_leki]@ Dietrich Concept ; danku wel , wielen zijn op maat gemaakt in L.A. Amerika !! Op maat gefreest en geboort ...........

[/rquote]

bij intro custum wheels zeker

daar heb ik ook al eens een set vandaan gehaald

good stuf :thumbup

[rquote=1826378&tid=139282&author=fresh_leki]@ Dietrich Concept ; danku wel , wielen zijn op maat gemaakt in L.A. Amerika !! Op maat gefreest en geboort ...........

[/rquote]

bij intro custum wheels zeker

daar heb ik ook al eens een set vandaan gehaald

good stuf :thumbup

zeer knappe insignia sp.

vanwaar ergens belgie ben je want heb je wagen al eens 1 maal zien passeren .

alvast veel succes er mee en als de update's voor 2011 nog beter worden kan dat alleen maar goed gaan

Terug
Naar boven