• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Funky's nooit af project

funkycorsa

Post weleens wat
hey iedereen,

omdat ik het zelf erg leuk vind om de vorderingen van mede teamleden te volgen, zelf ook maar een project pagina begonnen.

verwacht er niet elke week een update van aangezien ik (nog) niet rijk ben (H).

het begon allemaal met het behalen van mijn rijbewijs en het zat zijn van het rijden in de auto van mijn moeder (fiat cinquecento 0.9).

dus druk op zoek naar een auto.

dat het een opel werd stond al vast na de astra gsi van mijn neef gezien/meegereden te hebben.

na enige tijd zoeken een mooie b 1.4 16v sport gevonden uit 1997 met weinig km's erop en ook nog in mijn buurt.

helaas geen open dak en ook geen zwarte, maar o yeah wat een lekker auto was dat, na een proefrit stond eigenlijk al vast dat dit hem zou worden.

hij kreeg bij de koop ook nog een nieuwe distributie riem, grote beurt en apk mee.

na 4 dagen in het bezit te zijn toch maar een embleemloze grill gekocht en neon.

picture.php

en natuurlijk de clubstickers

picture.php

de volgende aanschaf was een nieuwe radio en een sub.

de foto's komen nog!

de toekomst plannen:

heldere zwarte koplampen

xenon

booskijkers (aangelast)

leuke voorbumper

en de rest weet ik nog niet, maar zien jullie vanzelf verschijnen :P

update 9 augustus:

de kap zit erop moet alleen nog worden strak gemaakt en gespoten (alhoewel mooi rood is niet lelijk ;P

en ook nog de heldere zwarte koplampen der in gestopt thnx 2 Lizard!

metkenteken5.jpg

metkenteken3.jpg

zonderkenteken2.jpg

tevens van iemand hier uit de straat nog een veerpootbrug gehad :danny: hij had zijn corsa verkocht :P

zonderkenteken15.jpg

zonderkenteken12.jpg

zonderkenteken11.jpg

:danny: kan niet wachten tot hij strak is en in kleur

Update 18-09-2009

Hij is in kleur :D

ook zijn de bekende scheurtjes in de b stijl weer gelast en in kleur gespoten :D

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

:danny:

27-11-2009

Vandaag de reis naar Nijverdal gemaakt en bij low custom's bi-xenon 8000k gekocht en laten instaleren 👼

damz wat een bak licht geeft dat zeg:D

Ct3.jpg

Ct.jpg

:danny::danny::danny::danny::danny:

12-12-2009

Vandaag de plastic wielrandjes achter maar eens vervangen voor nieuwe want de oude waren gespoten maar de verf viel der af :S

pics:

Telefoon_246-1.jpg

Telefoon_245.jpg

Telefoon_244.jpg

voor kreeg ik die krengen der niet af dus miss als het weer wat warmer word :P

Verder net roest gevonden :'(:'(:'(:'(:'(:'(

op de achterklep bij de ruiterwisser achter :'(:'(:'(

nog ff kijken wat ik daar mee ga doen :S.

Update:

Inmiddels de heldere donkere koplampen gekocht en erin geduwd. staat erg strak :D

ook via marktplaats een verlengde motorkap besteld, die ik er voor sevenum iig op wil hebben, waarschijnlijk is hij dan nog niet geplamuurd en gespoten maar ik ben natuurlijk ook maar een mens :P

See u @ next update

:kewlpics komen nog!

origineel gepost door Ericjuh

volgens mij is dit een donkerblauwe corsa b, met zwarte stootranden :P

Keep us posted :)

ding ding ding, we have got a winner :D het is idd een z282 - Polarseeblau maar hij staat helemaal niet meer strak in zijn lak!

vorige eigenaar heeft er niet zo goed voor gezorgt dus zitten krassen op de zijkant en verf bladert van de wiellijsten af, en wat nog het ergste is, en zitten allemaal lelijke plekken van de vogelpoep op :swear

gisteren foto's gemaakt van de update, maar was even vergeten dat er geen sd kaart in mijn toestel zat :hmmz

keep u posted!

inmiddels ook een k&n sportfilter (je ik weet het :wtf) onder de kap geplaatst en dat klinkt best lekker met origi demper.

origineel gepost door bordeaux beauty

mooie auto hoor,

succes met het helemaal naar je zin maken van je pronkstuk.

groeten

hey bedankt!

en het naar mijn zin maken : P hoezo denk je dat het funky's nooit af project heet :P ben niet snel tevreden :D

Leuk bakkie hoor!

Zou wel ff die zij knippers vervangen voor de smoke versie! Kost je de knaken niet en is zo vervangen. Staat een stuk dikker.

origineel gepost door Vipertjegts

Leuk bakkie hoor!

Zou wel ff die zij knippers vervangen voor de smoke versie! Kost je de knaken niet en is zo vervangen. Staat een stuk dikker.

Top idee!

Ga ze gelijk ff bestellen! :thumbup

Terug
Naar boven