funkycorsa
Post weleens wat
hey iedereen,
omdat ik het zelf erg leuk vind om de vorderingen van mede teamleden te volgen, zelf ook maar een project pagina begonnen.
verwacht er niet elke week een update van aangezien ik (nog) niet rijk ben (H).
het begon allemaal met het behalen van mijn rijbewijs en het zat zijn van het rijden in de auto van mijn moeder (fiat cinquecento 0.9).
dus druk op zoek naar een auto.
dat het een opel werd stond al vast na de astra gsi van mijn neef gezien/meegereden te hebben.
na enige tijd zoeken een mooie b 1.4 16v sport gevonden uit 1997 met weinig km's erop en ook nog in mijn buurt.
helaas geen open dak en ook geen zwarte, maar o yeah wat een lekker auto was dat, na een proefrit stond eigenlijk al vast dat dit hem zou worden.
hij kreeg bij de koop ook nog een nieuwe distributie riem, grote beurt en apk mee.
na 4 dagen in het bezit te zijn toch maar een embleemloze grill gekocht en neon.
en natuurlijk de clubstickers
de volgende aanschaf was een nieuwe radio en een sub.
de foto's komen nog!
de toekomst plannen:
heldere zwarte koplampen
xenon
booskijkers (aangelast)
leuke voorbumper
en de rest weet ik nog niet, maar zien jullie vanzelf verschijnen
update 9 augustus:
de kap zit erop moet alleen nog worden strak gemaakt en gespoten (alhoewel mooi rood is niet lelijk ;P
en ook nog de heldere zwarte koplampen der in gestopt thnx 2 Lizard!
tevens van iemand hier uit de straat nog een veerpootbrug gehad :danny: hij had zijn corsa verkocht
:danny: kan niet wachten tot hij strak is en in kleur
Update 18-09-2009
Hij is in kleur
ook zijn de bekende scheurtjes in de b stijl weer gelast en in kleur gespoten
:danny:
27-11-2009
Vandaag de reis naar Nijverdal gemaakt en bij low custom's bi-xenon 8000k gekocht en laten instaleren
damz wat een bak licht geeft dat zeg
:danny::danny::danny::danny::danny:
12-12-2009
Vandaag de plastic wielrandjes achter maar eens vervangen voor nieuwe want de oude waren gespoten maar de verf viel der af :S
pics:
voor kreeg ik die krengen der niet af dus miss als het weer wat warmer word
Verder net roest gevonden :'
'
'
'
'
'(
op de achterklep bij de ruiterwisser achter :'
'
'(
nog ff kijken wat ik daar mee ga doen :S.
omdat ik het zelf erg leuk vind om de vorderingen van mede teamleden te volgen, zelf ook maar een project pagina begonnen.
verwacht er niet elke week een update van aangezien ik (nog) niet rijk ben (H).
het begon allemaal met het behalen van mijn rijbewijs en het zat zijn van het rijden in de auto van mijn moeder (fiat cinquecento 0.9).
dus druk op zoek naar een auto.
dat het een opel werd stond al vast na de astra gsi van mijn neef gezien/meegereden te hebben.
na enige tijd zoeken een mooie b 1.4 16v sport gevonden uit 1997 met weinig km's erop en ook nog in mijn buurt.
helaas geen open dak en ook geen zwarte, maar o yeah wat een lekker auto was dat, na een proefrit stond eigenlijk al vast dat dit hem zou worden.
hij kreeg bij de koop ook nog een nieuwe distributie riem, grote beurt en apk mee.
na 4 dagen in het bezit te zijn toch maar een embleemloze grill gekocht en neon.
en natuurlijk de clubstickers
de volgende aanschaf was een nieuwe radio en een sub.
de foto's komen nog!
de toekomst plannen:
heldere zwarte koplampen
xenon
booskijkers (aangelast)
leuke voorbumper
en de rest weet ik nog niet, maar zien jullie vanzelf verschijnen
update 9 augustus:
de kap zit erop moet alleen nog worden strak gemaakt en gespoten (alhoewel mooi rood is niet lelijk ;P
en ook nog de heldere zwarte koplampen der in gestopt thnx 2 Lizard!
tevens van iemand hier uit de straat nog een veerpootbrug gehad :danny: hij had zijn corsa verkocht
:danny: kan niet wachten tot hij strak is en in kleur
Update 18-09-2009
Hij is in kleur
ook zijn de bekende scheurtjes in de b stijl weer gelast en in kleur gespoten
:danny:
27-11-2009
Vandaag de reis naar Nijverdal gemaakt en bij low custom's bi-xenon 8000k gekocht en laten instaleren
damz wat een bak licht geeft dat zeg
:danny::danny::danny::danny::danny:
12-12-2009
Vandaag de plastic wielrandjes achter maar eens vervangen voor nieuwe want de oude waren gespoten maar de verf viel der af :S
pics:
voor kreeg ik die krengen der niet af dus miss als het weer wat warmer word
Verder net roest gevonden :'
op de achterklep bij de ruiterwisser achter :'
nog ff kijken wat ik daar mee ga doen :S.