Wat ook leuk is Nederlanders op de Autobahn, en dan die die denken dat zij een snelle auto hebben, en Opeltjes ALTIJD langzaam zijn....
Die komen vaak bedrogen uit, en dat doet Pijn, dat merk je aan hun rijgedrag, express zorgen dat je er niet voorbij kan enzo haha...
had een jaartje of anderhalf terug in de zomer, lekker toeren naar de bahn. kom ik een NL kenteken Corrado tegen, die haalt mij kort voor de grens in, rustig over de grens heen, met m mee gereden, ik had m al door natuurlijk, effe de VR6 uitproberen op de bahn, ik sjokte erachteraan met het idee, van haha, mooi, jij bent van mij haha...
Grens eenmaal over, Gas erop, Corrado kan zowiezo niet wegkomen bij mij....
De Originele Corrado kan je niet te lang op volvermogen houden, deze heeft een te kleine oliekoeler (te weinig capaciteit), ik heb m zolang op lopen jagen tot er rook uit kwam, toen van het gas af, en afwachten maar op een iets grotere afstand, die was echt kapot..
Ik heb wel vaker met ''liefhebbers'' meegereden op de autobahn, maar die laten zich niet zover drijven dat ze hun motor kapot draaien...
maar bij de meeste van deze jongens is het zo in hun gedachte, VR6 = snel = sneller als welke opel dan ook... (de Opel haat bij VW / deze jongens lopen allemaal tegen elkaar verhalen op te hangen van, aahhh die opel zoekgereden en die en dat en zoeen... tot ze er zo een tegen komen en met de feiten op de neus gedrukt worden.. / ze hitsen elkaar op...),
ik heb het oo kal vaak zat moeten afleggen, nou dan krijgen ze een duimpje van mij hoor, en let wel, een omhoog :thumbup , knap werk....
Willem