• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ga jij met je vec naar de nationale opel test dag?

Denk je nu echt dat ik hier naar die oplichters ga?????

Om de dooie dood niet.. ow ja, en als ze meelezen......

Niet bedankt voor de non-service en over een half jaar kunnen jullie fluiten naar die 30K die ik aan een splinternieuwe ga besteden... ik haal mn volgende vervoer zeker niet bij jullie...............

Ja toen me B z'n brandstofpomp overleed wilden ze me er voor 3600 in naaien. Hadden spullen besteld die helemaal niet stuk waren of vervangen moesten worden. Dat bleek bij navraag bij een andere Opel garage (geen officiële) die hebben m toen ook gemaakt voor 1600. Vervolgens heeft van de linden mij nog 3 maanden gestalkt via de telefoon, "bedreigd" en gewaarschuwd dat ik de door hun bestelde spullen moest afnemen. Vec was allang gemaakt. Ben die gasten spuugzat.

ik ben van het weekend en weekendje weg met de fam. nou kan ik daar in de buurt wel ergens naar een dealer gaan

maar hoe zouden ze daarop gaan reageren, zoiets als, die zien we toch nooit meer dus alles is oke!

origineel gepost door Marcel70

Denk je nu echt dat ik hier naar die oplichters ga?????

Om de dooie dood niet.. ow ja, en als ze meelezen......

Niet bedankt voor de non-service en over een half jaar kunnen jullie fluiten naar die 30K die ik aan een splinternieuwe ga besteden... ik haal mn volgende vervoer zeker niet bij jullie...............

origineel gepost door Edvries

Hee ook klant van Van der Linden Sprankhuizen geweest?? Hahhahaha.

ik bespeur ook enige frustratie eric :jerry

misschien dat ik even ga kijken met de mijne hier in Bergen

die lui hier zijn niet verkeerd, maar echte dealer monteurs.

zeggen al snel dat iets niet kan (navi inbouwen bv of xenon :P)

maar het zijn de kosten en de moeite niet om even te gaan.

origineel gepost door rooiepeet

ik ben van het weekend en weekendje weg met de fam. nou kan ik daar in de buurt wel ergens naar een dealer gaan

maar hoe zouden ze daarop gaan reageren, zoiets als, die zien we toch nooit meer dus alles is oke!

kun je de reparaties niet bij elke dealer laten uitvoeren naderhand dan?

Ja toen me B z'n brandstofpomp overleed wilden ze me er voor 3600 in naaien. Hadden spullen besteld die helemaal niet stuk waren of vervangen moesten worden. Dat bleek bij navraag bij een andere Opel garage (geen officiële) die hebben m toen ook gemaakt voor 1600. Vervolgens heeft van de linden mij nog 3 maanden gestalkt via de telefoon, "bedreigd" en gewaarschuwd dat ik de door hun bestelde spullen moest afnemen. Vec was allang gemaakt. Ben die gasten spuugzat.

Tuurlijk even langs bij de v.o.d.

Plakkie cake, (misschien soep), bakkie koffie, even praten met wat mede opel eigenaren.

Ff kijken naar wat er zoal te koop staat.

Jammer dat onze v.o.d. niet alleen meer Opel verkoopt, maar ook Chevrolet en Citroen....(daar heb ik nou niks mee...)

Hmmz, daar is de mijne bij de vorige eigenaar in onderhoud geweest......:hmmz

origineel gepost door rooiepeet

kun je de reparaties niet bij elke dealer laten uitvoeren naderhand dan?

Zijn drie vestigingen van hoor. Hoorn, Purmerend en enkhuizen geloof ik. Misschien zijn ze in onderhouden wel goed. Het isslechts mijn bescheiden ervaring.

Tuurlijk even langs bij de v.o.d.

Plakkie cake, (misschien soep), bakkie koffie, even praten met wat mede opel eigenaren.

Ff kijken naar wat er zoal te koop staat.

Jammer dat onze v.o.d. niet alleen meer Opel verkoopt, maar ook Chevrolet en Citroen....(daar heb ik nou niks mee...)

Ja ga ook met de Vectra naar de opel testdag.

Hoe moet ik anders op mijn werk komen :jerry

En ik laat hem niet testen dat mag niet personeel uitgesloten :P

Hmmz, daar is de mijne bij de vorige eigenaar in onderhoud geweest......:hmmz

Zijn drie vestigingen van hoor. Hoorn, Purmerend en enkhuizen geloof ik. Misschien zijn ze in onderhouden wel goed. Het isslechts mijn bescheiden ervaring.

dan zal 1 van de monteurs daar de broer wel zijn van de nieuwe eigenaar van mijn ex corsa C gsi :P

Ik weet dat mijn corsa naar Hoorn is gegaan en dat de broer van de nieuwe eigenaar bij de opel dealer werkt en mijn corsa in onderhoud zou nemen en grondig zou inspecteren :P

Nou dan wens ik hem succes :jerry

Ff ter verduidelijking, fam heeft op dit moment in totaal 9 opels rijden van Corsa tot Sintra..... maar laatste 2 jaar alleen maar trubbels met de dealert.

Onnodige reparaties, nodige zaken juist niet gerepareerd ( wiellagers, remschijven, dat soort minder belangrijke zaken ...)

Nu hebben we al met 4 man besloten dat de volgende auto geen GM produkt meer gaat worden en daar ben ik er dus 1 van...

Heel jammer want mn B rijdt heel goed en veel zuiniger dan op papier zou kunnen maar als ik als een domme boerenl*l behandelt word die geen verstand van zaken heeft.. dan ben ik blij dat ik een riem om heb..........

Jammer voor Opel maar ik laat me zo niet behandelen en Opel NL is blijkbaar ook niet genegen om te reageren op mijn klachtenmails......

Ja ga ook met de Vectra naar de opel testdag.

Hoe moet ik anders op mijn werk komen :jerry

En ik laat hem niet testen dat mag niet personeel uitgesloten :P

Kan iemand die vaker op de testdag zijn auto heeft laten testen eens uit de doeken doen wat, en hoe grondig ze de auto testen?

Ik zit te denken om met de GTS naar de testdag te gaan, omdat ik verdenk dat er iets mis is met de ophanging/schokbrekers/rubbers.

Zou dit boven water kunnen komen? of is het meer een 'optische' controle die ze doen?

Terug
Naar boven