• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gebruikers ervaring

We zijn het bestuur. Degene die de rekeningen moeten betalen.
Technisch kan dit thema geen custom kleuren aan die elke lid afzonderlijk kan instellen.
Om dit te verwezenlijken moeten we kosten gaan maken. Hebben WE geen zin in omdat we de noodzaak hiervan niet inzien.

Bij klachten willen we ook graag weten met welk apparaat je het forum bezoekt.

Als jij het slechter vindt, dan is dat jouw mening. En die respecteren we. We zijn autofanaten en geen gamers.
De eerdere toelichting die we hebben gegeven lijkt ons duidelijk genoeg. Maar volgens mij begrijp jij deze niet.

Mocht je toch nog ontevreden blijven, kan ik je niet verder helpen. Nogmaals, we doen ons best maar iedereen tevreden houden is onmogelijk.

Ik zou graag zien dan mijn account word verwijderd, als jij de leden als klagers gaat zien en aanspreken dan is de maat compleet vol nu.

Tjonge jonge...........

Dit gaat allemaal wel erg makkelijk he?

Toegeven van een fout is wel moeilijker blijkt.

Zoals het nu is aangepakt kan natuurlijk boze reacties uitlokken, maar het ontbreekt jullie aan een duidelijke uitleg waarom eea is gebeurd/gedaan zoals het gegaan is.

Het forum is echt abnormaal traag geworden :(..... Het duurt zeker 20 seconden eer de pagina geladen is als je geklik hebt. Ik surf gewoon met men laptop.

Soms blijft het laden van de site idd een aantal seconden hangen. En soms is
dezelfde pagina wel weer snel.

verleden week hebben we al een plugin verwijderd die de site erg traag maakte.

we gebruiken meerdere onmisbare plugins en zijn aan het onderzoeken welke de meeste vertragingen veroorzaken.

ik zal zodirect de database optimaliseren
Dit merken jullie dat de site dan voor zo,n 3 minuten extreem langzaam is. na deze taak verwacht ik wel weer snellere laadtijden.

hoor graag jullie bevindingen.

Senatorman

Ik heb net een bericht geplaatst!, het forum heeft 30 seconden nodig om deze te plaatsen, dit vindt ik nogal lang! ik weet niet of u er wat aan hebt,
ik lees nu hier boven dat jullie er mee bezig zijn, dus niet geheel onverwacht!, maar ik meld het toch maar!

Bij het plaatsen van een post gaat het scrip bekijken wie er allemaal een notificatiemail moet ontvangen en deze direct versturen. dit kost tijd bij het posten.

hierin kunnen we wat settings wijzigen maar is redelijk beperkt. heb het nu veranderd. even aankijken dus. ook of je mail blijft ontvangen.

Dat is prima!, ik kom nu tot ontdekking btw, dat de optie niet mee speelt betreft een regel om wat informatie kwijt te kunnen van de auto!
Is dat nog mogelijk, of is dit te komen te vervallen, wat dan heel jammer zou zijn.
De regel had een naam, waar ik nu even niet op kan komen.

Ik kan het oude forum niet meer terug vinden!, anders had ic even een screenschot gemaakt.
Dat is een regel, daar hoef je maar een maal, je gegevens in te zetten, en krijg je bij iedere plaatsing van het bericht te zien!

Zafira A
X16XL
Kenteken

Zo iets was het in die trant, nogmaals:-) de regel had een naam, maar ik kan er maar niet opkomen:-I

Terug
Naar boven